-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Torino tar tak
Bilutstillingen i Torino var i mange år et obligatorisk innslag på kalenderen. Slutt siden 2000. Nå vil de tilbake igjen – med en friskluftversjon.
For tredje gang arrangeres det de kaller Salone dell’Auto di Torino. Og for en salong det er – hele det store uteområdet i Valentino-parken, der Eugen Bjørnstad vant Torino Grand Prix med «sin» ERA i 1937.
Torino har åpenbart gått lei av å bli glemt bort i bil-sammenheng. Si hva du vil, men med den oppblomstringen det har vært av utenlandske (les: kinesiske) selskaper som har opprettet design-sentraler i Torino, begynner byen igjen å få betydning.
Dessuten ligger den jo nær det som heter italiensk bilindustri – og da tar vi selvfølgelig med innslag som Pagani og Frangivento.
Arrangørene har i hvert fall fått med alle de spennende italienske produsentene – også de du aldri har hørt om, de med tre biler i året – omtrent.
Dessuten er utlendingene der, McLaren kommer med sin 720S, Noble er på plass og Alpine.
Men også mer brød-og-smør merker deltar, selv om alle prøver å vise spiss-produktene sine. Volvo skal forresten ha et stort 90-års fødselsdagsselskap der.
Og så er det alle one-off-ene da. Giannini som har stått opp fra de nesten-døde og kommer med en passe ombygd Fiat 500 med 350 hestekrefter. En fyr har bygget om en gammel Lancia 037 til hybrid-drift. For ikke å snakke om karosserisnekkerne som også er der.
Det er overraskelser rundt hver sving – og allerede de første to dagene var det 150.000 mennesker som tok del i moroa. Og Torino selv tar dette så alvorlig at arrangørene får kjøre lysbildeshow på toppen av «Mole» – Torino bys signalbygning – natten igjennom.
Vi blir med på forestillingen de siste dagene, i tillegg til den store utstillingen skal det skje noen spesielle arrangementer som vi nok skal fortelle mer om, og vise mere fra.