-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fremdeles flaskehalser for VW-deler
Software fikk hovedskylden for at VWs nye sentrallager for deler lagde problemer for forhandlere og kunder. Fremdeles er det problemer, men nå er det opphoping av gamle bestillinger som hevdes å være årsaken.

I mellomtiden er VW/Audis forhandlerforening i Tyskland oppe i tøffe forhandlinger med fabrikken om bidrag til forhandlernes merkost etter provisoriske reparasjoner, henting av nødvendige deler fra usolgte nybiler. Leiebiler til ventende kunder og andre utgifter problemene har medført. Litt etterpåkloke kan vi jo spørre om hvorfor i alle verden VW-fabrikken ønsket å legge ned Harald A. Møllers eget sentral-lager ved Lillestrøm for noen år siden. En tøff kamp som HAM, heldigvis for norske kunder, vant.
Av Jon Winding-Sørensen