-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bom-stopp i Tyskland
Rett før jul kom sjokkbeskjed fra Tyskland. Der skulle man begynne motorveiprising fra 2003. Først for lastebiler, men vi vet alle hva slikt vil bety.

Andre krav om bruk av disse eventuelt nye inntektene var at hele potten skulle gå til veibygging, eller at bilavgiftene skulle forsvinne.
Nå var aldri veiprising for personbiler noe tema i den første omgangen, den gjaldt lastebiler på motorveiene. Systemet var beskrevet, hvordan man skulle hente inn penger fra utenlandsk trafikk hadde man klart for seg, til og med prisene var forholdsvis klare. Og vi kunne sågar lese om hvor mange nye arbeidsplasser systemet ville kreve.
Mange var skeptiske, noen delstater var mer begeistret enn andre, det er allikevel en overraskelse at det foreløpig er lagt lokk på opplegget. Det er et utvalg i Forbundsdagen i Berlin som har kastet ut hele forslaget etter en rekke klager fra noen delstater.
Klagene går på at det prosjektet som Forbundsdagen sa ja til i desember ikke hadde trukket opp gode nok retningslinjer for hva de nye inntektene skulle brukes til, og dessuten viste det seg at planene om hvordan man skulle få opp infrastrukturen var vel optimistiske.
Den tyske samferdselsministeren er imidlertid optimist: Veiprisingen vil komme, sier han nå, egentlig vil det vise seg at det i realiteten ikke finnes motsetninger mellom Forbundsdagen og delstatene.
Men noen ide om den nye tempoplanen ga han ikke.