-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ferske kollisjonstester
EuroNCAP har offentliggjort resultatene fra sine ferskeste kollisjonstester. Utstyrsnivået er helt avgjørende for hvilken karakter bilene oppnår.
Audi Q2, Ford Edge og Hyundai Ioniq oppnår alle maksimal score og fem stjerner.
Ytterligere tre biler er testet, og her ser man tydelig hvor viktig det er med riktig utstyrsnivå for å oppnå en god score.
EuroNCAP tillater nå at bilene kan testes i to forskjellige utgaver – som standardmodell slik den selges i mange europeiske land, og med en sikkerhetspakke som tilleggsutstyr.
Denne muligheten har Suzuki og SsangYong benyttet seg av. Suzuki Ignis, SsangYong Tivoli og søstermodellen SsangYong XLV oppnår alle bare tre stjerner med standard utstyrsnivå.
Når bilene utstyres med en sikkerhetspakke oppnår Ignis maksimale fem stjerner. SsangYong-modellene kommer også bedre ut, men må nøye seg med nest høyeste nivå og fire stjerner.
Se flere detaljer hos EuroNCAP
Her kan du se alle biler som er testet av EuroNCAP
Vær oppmerksom på at kriteriene har endret seg mye i årenes løp, så det er mye vanskeligere å oppnå maksimal score i dag enn det var for noen år siden.