-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Full Euro NCAP-pott til Mercedes og Peugeot
I siste Euro NCAP-runde fikk både Mercedes E-klasse og Peugeot 3008 fem stjerner.
Bedre kan det ikke gjøres. Både Mercedes E-klasse og Peugeot 3008 oppnådde full score, det vil si fem stjerner, i siste testrunde hos Euro NCAP.
Skjerpede krav gjør at flere førerstøttesystemer nå må være i standardpakken før Euro NCAP deler ut alle stjernene.
E-klasse gjenkjenner og bremser automatisk for fotgjengere og for biler foran seg i byfart. Og den har naturligvis radarstyrt cruisekontroll.
Mercedes E-klasse kan som ekstrautstyr leveres med filskiftassistent som gjør at bilen selv følger kjørefeltet og avpasser farten til trafikken med et minimum av engasjement fra føreren.
Filskiftassistanse i kombinasjon med radarstyrt cruisekontroll blir nå standard på Peugeot 3008, men ikke alle variantene har automatbremsing for fotgjengere og for annen trafikk.