-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Bilkontrollør
NAF Senter Oslo
-
Produksjonsledere
Møller Bil Bryn
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
3-dørs kruttønne fra Cadillac
For noen uker siden lanserte Cadillac sin CTS Coupé på bilutstillingen i Los Angeles. I Detroit følger de opp med en potent V-utgave.
Cadillac CTS sedan har aldri helt lykkes med å oppnå det store gjennomslaget i Europa, men på hjemmebane er den populær. Dessuten tilbys en potent CTS-V for de som ønsker å være først ut av lyskrysset.
Nå kommer V-utgaven av den nye CTS Coupé på samme oppskrift. Det betyr en kompressormatet 6,2-liters V8 god for 556 hk og 747 Nm. Dermed er du oppe i 100 km/t på rundt fire sekunder.
Cadillac tilbyr to alternative girkasser, enten manuell eller automat med hendler på rattet, med det som fellesnevner at de har seks trinn.
Andre detaljer verd å nevne er Magnetic Ride understell (kjent fra bl.a. Audi) mens Brembo tar ansvar for stoppegenskapene.
CTS-V Coupé har en rekke detaljer som skiller den fra sine mildere motoriserte søsken, både i eksteriør og interiør.
Sedanen har tatt seg rundt Nordsløyfa på under åtte minutter (på vanlige dekk), og det er ingen grunn til at ikke coupéen, som er 5 cm lavere og like mye bredere, skal klare det samme.