-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
3-dørs kruttønne fra Cadillac
For noen uker siden lanserte Cadillac sin CTS Coupé på bilutstillingen i Los Angeles. I Detroit følger de opp med en potent V-utgave.
Cadillac CTS sedan har aldri helt lykkes med å oppnå det store gjennomslaget i Europa, men på hjemmebane er den populær. Dessuten tilbys en potent CTS-V for de som ønsker å være først ut av lyskrysset.
Nå kommer V-utgaven av den nye CTS Coupé på samme oppskrift. Det betyr en kompressormatet 6,2-liters V8 god for 556 hk og 747 Nm. Dermed er du oppe i 100 km/t på rundt fire sekunder.
Cadillac tilbyr to alternative girkasser, enten manuell eller automat med hendler på rattet, med det som fellesnevner at de har seks trinn.
Andre detaljer verd å nevne er Magnetic Ride understell (kjent fra bl.a. Audi) mens Brembo tar ansvar for stoppegenskapene.
CTS-V Coupé har en rekke detaljer som skiller den fra sine mildere motoriserte søsken, både i eksteriør og interiør.
Sedanen har tatt seg rundt Nordsløyfa på under åtte minutter (på vanlige dekk), og det er ingen grunn til at ikke coupéen, som er 5 cm lavere og like mye bredere, skal klare det samme.