-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil




























































Bedre Classic Car Show trakk flere besøkende
Stemningen er så god etter vårens Classic Car Show at det nå bare gjenstår å fastlegge datoen for neste års show.
Classis Car Show, ledet og eid av av smoking- og flosshattkledde Hans Hallbauer og Bjarne Reistad, er kommet for å bli også på Østlandet. Selv om det ikke foreligger offisielle besøkttall ennå, var trykket og stemningen på årets to messedager på Hellerudsletta nord for Oslo så bra, at det helt klart blir show også neste år.
– Målet vårt er jo å sette den norske klassikermessen på kartet sammen med de store og etablerte i Europa, sier Hans Hallbauer.
Classic Car Show handler om drømmer og minner. Det hele startet i Trondheim i 2015 med utspring i cars & coffee-miljøet og ble umiddelbart en suksess.
To år senere var det duket for CCS i Oslo med messehallene på Hellerudsletta som arena, men uten samme suksess som i Trondheim.
Bedre markedsføring og enda bedre show lokket langt flere til årets show, holdt i arenaen som i mellomtiden både er betydelig oppgradert og har skiftet navn til X Meeting Point.
Og til alle dere som ikke fikk oppleve de 300 kjøretøyene fordel på 20.000 utstillingskvadratmeterne, her følger noen smakebiter.