-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ren åpenbaring
Sommeren er kommet for Porsche 357
Vision 357 var Porsches første presang til seg selv i år, i anledning at de fyller 75. Nå kommer den i en kappa utgave.
Siden Vision 357 i så stor grad var basert på ur-Porschen, modell 356, klaget jeg forsiktig på at den moderne konseptbilen ikke hadde delt frontrute, slik originalen hadde.
«Selvfølgelig kan man klage over at det er tak også – den første Porschen var en roadster. Men siden det fremdeles er noen måneder til selve fødselsdagen, kanskje vi kan vente oss enda en bursdagspresang om en stund?» skrev jeg den gangen.
Det krevde ikke en veldig klar krystallkule å se at den måtte komme, og nå er den her, vist for første gang på Goodwood denne helgen.
Det har ikke dukket opp mange nye opplysninger om denne. Mens vårens modell var utstyrt med en bensin-motor (e-fuel selvfølgelig) og snaue 500 hk fra fire-literen, er den nye basert på Cayman GT4 e-Performance Prototypen – la oss regne med at den har litt over 1000 elektriske hk og firehjulsdrift.
Dagens versjon er bygget som en en-seter med deksel over brønnen der det sikkert kunne vært plass til en passasjer. Lavere frontrute også, og en fortsettelse av den grafikken vi fant på den første 357. Man illuderer sågar hekkmotor med et mønster som likner på det opprinnelige luftinntaket der bak.
Interiøret er det også gjort litt med, magrere, remmer i stedet for dørhåndtak og et veldig elektronisk dashbord.
Ikke noe om produksjonsplaner, selvfølgelig. Men siden Porsche alltid har tatt også konseptbilene sine på alvor, kan vi vel regne med at noen av de elektriske elementene vil dukke opp på den nye serien med e-sportsbiler som skal komme fra 2025 og fremover.