-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Ren åpenbaring
Sommeren er kommet for Porsche 357
Vision 357 var Porsches første presang til seg selv i år, i anledning at de fyller 75. Nå kommer den i en kappa utgave.
Siden Vision 357 i så stor grad var basert på ur-Porschen, modell 356, klaget jeg forsiktig på at den moderne konseptbilen ikke hadde delt frontrute, slik originalen hadde.
«Selvfølgelig kan man klage over at det er tak også – den første Porschen var en roadster. Men siden det fremdeles er noen måneder til selve fødselsdagen, kanskje vi kan vente oss enda en bursdagspresang om en stund?» skrev jeg den gangen.
Det krevde ikke en veldig klar krystallkule å se at den måtte komme, og nå er den her, vist for første gang på Goodwood denne helgen.
Det har ikke dukket opp mange nye opplysninger om denne. Mens vårens modell var utstyrt med en bensin-motor (e-fuel selvfølgelig) og snaue 500 hk fra fire-literen, er den nye basert på Cayman GT4 e-Performance Prototypen – la oss regne med at den har litt over 1000 elektriske hk og firehjulsdrift.
Dagens versjon er bygget som en en-seter med deksel over brønnen der det sikkert kunne vært plass til en passasjer. Lavere frontrute også, og en fortsettelse av den grafikken vi fant på den første 357. Man illuderer sågar hekkmotor med et mønster som likner på det opprinnelige luftinntaket der bak.
Interiøret er det også gjort litt med, magrere, remmer i stedet for dørhåndtak og et veldig elektronisk dashbord.
Ikke noe om produksjonsplaner, selvfølgelig. Men siden Porsche alltid har tatt også konseptbilene sine på alvor, kan vi vel regne med at noen av de elektriske elementene vil dukke opp på den nye serien med e-sportsbiler som skal komme fra 2025 og fremover.