-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Høy score for Nokian
Nokian har klart det kunststykke å lage et vinterdekk som scorer høyt innen to forskjellige kategorier.

Da EU innførte den nye dekkmerkingen i 2012, mente man det var nærmest umulig å oppnå AA-score.
Nokian WR SUV 3 i størrelse 265/50 R19 V er ifølge den finske produsenten verdens første vinterdekk med EUs dekkmerking A for både våtgrep og drivstoff-effektivitet. I tillegg viser merkingingen bare én lydbølge, det beste man kan oppnå mht. støy.
Ifølge målinger kan det redusere bremselengden på våte veier med opptil 18 meter (forskjellen mellom klasse A og F). Samtidig kan det spare 0,6 liter drivstoff i løpet 10 mil (forskjellen mellom klasse A og G).
Miljø og sikkerhet
– I likhet med bilprodusentene er vår egen produktutviklingsavdeling også opptatt av å gjøre bilkjøring tryggere og grønnere. Nye Nokian WR SUV 3 er absolutt «state-of-the-art» innen dekkbransjen, og representerer en helt ny måte å tenke SUV-dekk på, sier Fredrik Hauge, produktsjef i Nokian Dekk.
Det gode grepet og de balanserte kjøreegenskapene til Nokian WR SUV 3 er et resultat av et funksjonelt dekkmønster, kombinert med den helt nye gummiblandingen Nokian Twin Trac SUV Silica, som er utviklet spesielt for SUV-kjøretøy.
Effektiv miks
Det nye dekket inneholder en kombinasjon av Nokians gummiblanding som er utviklet for krevende og kalde vintre og et silika-basert stoff som gir god ytelse i mildere vær.
Sluttresultatet er Nokian Twin Trac SUV Silica-gummiblanding som inneholder naturgummi, silica og rapsolje. Den unike partikkeldistribusjonen gir dekket et ekstra godt snø- og våtgrep.
– På grunn av det lettrullende dekkmønsteret og en større mengde silika i gummiblandingen, holdes rullemotstanden lav. Dette gjør at dekket oppnår lavere forbruk og utslipp enn sine mer tradisjonelle konkurrenter. Denne kombinasjonen forbedrer også dekkets kjørestabilitet og slitestyrke, sier Hauge.