-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Renault 5 "for skauen"
Tyske Delta 4x4 har fått en god idé – de vil gjøre Renaults R5 til en wanna-be offroader, og spør om du vil være med.
Delta har allerede en lang liste med biler de gjerne bygger om for å gi deg mer eller mindre off road følelse.
Alt fra Tesla Model Y til seriøse Geländewagen og Wrangler.
Virkemidlene er alt fra optiske tricks til seriøst terrengverktøy.
I dette tilfellet, der de drømmer en off-road virkelighet for Renaults elektriske R5, kan det se ut som det er litt begge deler.
Men vi vet det egentlig ikke ennå, for bilen er ikke bygget.
De vil bare gjerne vise frem hvordan en slik vil kunne ta seg ut, og så er det opp til deg å fortelle om du er interessert,

Løftet og blokket ut
Ombyggerveteranen regner med at det vil koste mellom 15.000 og 20.000 Euro å få den slik som den er beskrevet her.
For ordens skyld: Femmeren har en Rally-fortid, kanskje helst i Turbo-versjonen. En femmer i off-road kamuflasje kan altså ikke beskyldes for å pynte seg med lånte fjær.
Bortsett fra at det kanskje kan diskuteres om dette er ekte vare.
Å løfte bilen 100 mm. og samtidig blokke ut hjulhusene så grundig at man kan skru på skikkelige terrengdekk: Loder AT #1 255/55R18 – seriøst kit med andre ord – kan virke som et grep som gir troverdighet.

- Kan plutselig på virkelighet
En takgrind som er så solid at den er nyttig høres også bra ut. Samtidig som den er en visuell attraksjon.
- Vi vil bare se hva som er mulig å gjøre med en liten bil og i liten skala, får vi høre fra produsenten.
- Vårt mål er å kombinere R5-sjarmen med en passe dose eventyr.
I øyeblikket eksiterer bilen bare som disse renderingene.
Men det som ofte skjer med Delta 4x4 er at de legger ut noe på nettet, det skaper entusiasme og plutselig står bilen der i virkeligheten.
Ellers kan man trøste seg med deres omfangsrike katalog av alt som kan tenkes av off road utstyr – inklusive en km-teller-kompensator som tar hensyn til den dekkdimensjonen du kjører med akkurat nå.
Dersom R5 Geländesport blir virkelig, vil den nok trenge en av dem.