-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Beetle for sand og snø
I 2000 viste Volkswagen en konseptbil de kalte Beetle Dune på bilutstillingen i Detroit. Nå er navnet tilbake.
Det er ingen tvil om at den Beetle Coupé-modellen som kom på markedet i 2011 er vesentlig mer maskulin og sportslig enn den Golf-baserte forgjengeren.
Men nå viser Volkswagen at den kan bli enda tøffere gjennom Beetle Dune Concept som står i Detroit neste uke.
Og når de sier at konseptet viser potensialet for en ny produksjonsmodell – den mest sportslige Beetle noensinne – så er ikke det noe de tar ut av lufta.
Understellet er hevet med fem centimeter, og designerne festet et par ski på taket for å vise at dette er en bil som kan ta deg ut i naturen. På sommeren kan skiene byttes ut med et skateboard eller sandboard.
Første gang Volkswagen luftet tankene om en Beetle Dune var i Los Angeles i 2000. Men konseptbilen fra den gang var ikke særlig realistisk, medgir de i dag. Spesielt interiøret og den spesielle takkonstruksjonen.
Bilen de viser neste uke er langt mer realistisk og basert på en R-Line Beetle. Den har en 210-hesters TSI-motor koblet til en sekstrinns DSG girkasse. En XDS elektronisk differensialbrems sørger for å fordele kreftene optimalt mellom forhjulene.
Det kan høres ut som dette er en potensiell produksjonsmodell for fremtiden. Opel viste jo noe tilsvarende basert på lille Adam i Genève i fjor, og den kommer på markedet til høsten.