-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Sporty luksus
Lexus lanserer et nytt medlem i sin sportslige F-familie – GS F sedan.
I fjor møtte vi RC F Coupé på Detroit-utstillingen, i år står en GS F der, i samme knallblå lakkfarge.
Plattformen deler den med GS, mens drivlinjen er felles med RC F Coupé. De fysiske målene - 491x185x144 cm over en akselavstand på 285 cm - plasserer den i segmentet rundt 5-serie / E-Klasse.
Ytelsene er på nivå med M- og AMG-utgavene fra tyskerne – den normalt pustende femliters V8-en varter opp med 473 hestekrefter og et dreiemoment på 527 Newtonmeter.
En avansert TVD-differensial (Torque Vectoring Differential) er standard, og lar deg velge mellom tre innstillinger – Standard, Slalom og Track.
Karosseriet har forsterkninger og både chassis og bremser er spesialtilpasset de høye ytelsene. Standard hjulutrustning er 19-tommere med 255/35 foran og 275/35 bak.
Ifølge OFV ble det registrert 28 nye Lexus GS i Norge i fjor – samtlige med hybrid drivlinje. GS F vil neppe gjøre de store utslagene på statistikken.