-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Renault Embleme:
Reduserer CO2-utslippet med 90 %
Med Embleme skal Renault virkelig kutte CO2-utslippene fra bilparken. Konseptet debuterer i Paris om en ukes tid.
Renault skal kutte utslippene med 90 prosent gjennom Embleme – en hybrid konseptbil som har både batterier og en rekkeviddeforlenger fyrt med hydrogen.
Bilen har et batteri på 40 kWt i tillegg til en tank som kan romme 2,8 kg hydrogen. Motoren har en effekt på 160 kW (217 hk) og en brenselcelle på 30 kW som generer strøm på reisen.
Med en lengde på 480 cm og unik aerodynamikk er bilen nok et eksempel på at Renault ønsker å fornye seg i C-segmentet og over.
Konseptet er bygget på AmpR Medium, en bakhjulsdrevet plattform for helelektriske biler. Renault har foreløpig ikke bygget biler på plattformen – deres nyeste modeller er basert på CMF-EV-plattformen.
Renault har ikke sagt noe om produksjon av Embleme, men deres siste konsepter, inkludert 5, 4 og Scenic er alle gått til samlebåndet. Nå som Megane er utgått har ikke Renault noen stasjonsvogn lengre.
Selskapet har mål om å være utslippsfrie i Europa i 2040 og helt utslippsfrie globalt i 2050, og Embleme viser en måte å nå målet på.
Blant virkemidlene til å redusere CO2-utslippene er bruk av resirkulerte materialer, produksjon med fornybar energi og en sirkulær økonomi.