-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Renault Embleme:
Reduserer CO2-utslippet med 90 %
Med Embleme skal Renault virkelig kutte CO2-utslippene fra bilparken. Konseptet debuterer i Paris om en ukes tid.
Renault skal kutte utslippene med 90 prosent gjennom Embleme – en hybrid konseptbil som har både batterier og en rekkeviddeforlenger fyrt med hydrogen.
Bilen har et batteri på 40 kWt i tillegg til en tank som kan romme 2,8 kg hydrogen. Motoren har en effekt på 160 kW (217 hk) og en brenselcelle på 30 kW som generer strøm på reisen.
Med en lengde på 480 cm og unik aerodynamikk er bilen nok et eksempel på at Renault ønsker å fornye seg i C-segmentet og over.
Konseptet er bygget på AmpR Medium, en bakhjulsdrevet plattform for helelektriske biler. Renault har foreløpig ikke bygget biler på plattformen – deres nyeste modeller er basert på CMF-EV-plattformen.
Renault har ikke sagt noe om produksjon av Embleme, men deres siste konsepter, inkludert 5, 4 og Scenic er alle gått til samlebåndet. Nå som Megane er utgått har ikke Renault noen stasjonsvogn lengre.
Selskapet har mål om å være utslippsfrie i Europa i 2040 og helt utslippsfrie globalt i 2050, og Embleme viser en måte å nå målet på.
Blant virkemidlene til å redusere CO2-utslippene er bruk av resirkulerte materialer, produksjon med fornybar energi og en sirkulær økonomi.