-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kia EV3
Nå er den salgsklar med norske priser
Kia lanserer nå sin nye EV3. Mange blir overrasket over den gode rekkevidden bilen byr på, men den innvendige plassen imponerer enda mer.
Nå er prisen og utstyrsvariantene på plass. Varmepumpe blir standard helt ned til innstegsmodellen, og bagasjerommet er klassens største.
De første kundebilene kommer etter planen til Norge allerede i midten av november. Hvis du tenker at den ligner en hel del på flaggskipet EV9 som kom for noen måneder siden, har du helt rett.
– EV3 kan på mange måter kalles en «Baby EV9». Linjer og lykter ligner veldig. Skjermer er like, til og med de digge nakkestøttene fra flaggskipet EV9 er tatt med over, forklarer Christian Lagaard, kommunikasjonssjef i Kia Bil Norge.
Dagens biler er digitale, og det gjenspeiles i måten skjermer og infotainment er lagt opp. OTA oppdateringer er på plass. De som kommer fra en eSoul og over på en EV3, kan glede seg til en ny verden.
Skjermen er 30" og tredelt. Men, til tross for mye skjerm og teknologi, har EV3 også vanlige knapper for de viktigste tingene – som for eksempel volum og varme. Noe kundene satte stor pris på.
Bil nummer en eller bil nummer to?
KIA EV3
Standard Range | Rekkevidde | Veil. Pris |
Active | 430 km | kr 359.900 |
Exclusive | 430 km | kr 384.900 |
Exclusive Plus | 430 km | kr 419.900 |
Long Range | ||
Exclusive | 600 km | kr 429.900 |
Exclusive Plus | 600 km | kr 464.900 |
GT Line | 600 km | kr 499.900 |
EV3 er stor nok til å være bil nummer én for en familie. Det merker man når man får prøvd å sitte i bilen. Med det største batteriet får bilen en rekkevidde på inntil 600 kilometer. Men, også innstegsmodellen med standard batteri kan fungere for mange.
– Rekkevidden på EV3 slår brorparten av bilene i klassen. Selv det minste batteriet kan fungere for mange med en rekkevidde på inntil 429 kilometer. Kia er kjent for å være gode vinterbiler, og det skal vi fortsatt være. Derfor blir varmepumpe standard på alle utgaver, informerer Lagaard.
Dette gjelder altså enten du velger batteriet med inntil 600 eller 429 kilometer. Ladetiden er ca. 30 minutter fra 10% - 80%.