-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fabia stasjonsvogn til tusen
Importør Harald A. Møller AS har en ganske så rund målsetting for salget av Skoda Fabia stasjonsvogn. 1000 biler skal finne sine kunder i 2008. I tillegg kommer 600 biler av 5-dørsutgaven.
Fabia stasjonsvogn hadde sin publikumspremiere under bil07 på Lillestrøm, mens startskuddet for lanseringen ute hos forhandlerne fyres av torsdag 24. januar.
Seks motoralternativer og tre utstyrsnivåer står på programmet. Billigste versjon er 1,2-liters bensinmotor med 70 hk, som starter på 167.900 kroner med utstyrsnivå Ambiente. På dette nivået hører blant annet manuelt klimaanlegg, kjørecomputer, høyderegulerbart førersete, fireveis rattregulering og radio/CD-spiller med til standardutstyret.
Billigste dieselversjon er 1,4-liter med 70 hk, men den motoren er ikke kombinert med dieselpartikkelfilter (DPF). De to større dielselmotorene, 80 og 105 hk, er begge utstyrt med DPF, og den største av disse koster fra 206.600 kroner.
En ikke uvesentlig detalj i en stasjonsvogn er bagasjevolumet. Sammenlignet med forgjengeren har bagasjerommet vokst med 54 liter, og med sine 480 liter ligger dermed Fabia stasjonsvogn på samme nivå som for eksempel Ford Focus. Økningen i bagasjevolum skjer til tross for at akselavstanden er beholdt og at utvendig lengde bare er økt med 2 cm.
I mars neste år kommer Fabia Greenline, en parallell til Volkswagens BlueMotion-program. Med 1,4-liters TDI-motor med 80 hk vil den få et CO2-utslipp på beskjedne 109 g/km.