-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fiat 124 på 1-2-3
Nå er åpenbart Fiats utgave av MX5 rett rundt hjørnet. Lekre små postkort brukes for å antyde hva som skal skje.
Egentlig skulle dette samarbeidsprosjektet hete Alfa Romeo i det øyeblikket det ble italiensk, men det ble plutselig litt bekymringer i Torino med hensyn til hvorvidt kunder ville godta en Alfa bygd i Japan.
Fiat-kundene er åpenbart ikke like spesielle, og her dreier det seg vel i første runde om hva bilen er og hva den leverer.
Siden den åpenbart er en ren Mazda MX-5, men med litt andre linjer (og la oss håpe vekten ikke er blitt høyere), har ikke de kommende 124-kundene noe å frykte.
De postkortene Fiat har sluppet til nå sier selvfølgelig ikke mye om hvordan bilene vil se ut, men det er noe både med den runde, aksentuerte hekken, og lyktene foran som gir meg assosiasjoner i retning av Barchettaen – den som sa takk for seg for ti års tid siden.
Se spionbilder av Fiat 214 her
Det er ikke sagt noe om drivlinjen, men det er vel muligheter for noen av Fiats maskiner under dette panseret også.
Kanskje vi møter både turbofireren fra 500 Abarth her, eller sågar motoren fra Alfas potente 4C. Det blir i så fall et lydbilde Mazda-versjonen ikke kan konkurrere med.
Ikke et ord om når den kommer, men timingen av teaserbildene harmonerer fint med lansering på utstillingen i Los Angeles om noen uker.