-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fiat 124 på 1-2-3
Nå er åpenbart Fiats utgave av MX5 rett rundt hjørnet. Lekre små postkort brukes for å antyde hva som skal skje.
Egentlig skulle dette samarbeidsprosjektet hete Alfa Romeo i det øyeblikket det ble italiensk, men det ble plutselig litt bekymringer i Torino med hensyn til hvorvidt kunder ville godta en Alfa bygd i Japan.
Fiat-kundene er åpenbart ikke like spesielle, og her dreier det seg vel i første runde om hva bilen er og hva den leverer.
Siden den åpenbart er en ren Mazda MX-5, men med litt andre linjer (og la oss håpe vekten ikke er blitt høyere), har ikke de kommende 124-kundene noe å frykte.
De postkortene Fiat har sluppet til nå sier selvfølgelig ikke mye om hvordan bilene vil se ut, men det er noe både med den runde, aksentuerte hekken, og lyktene foran som gir meg assosiasjoner i retning av Barchettaen – den som sa takk for seg for ti års tid siden.
Se spionbilder av Fiat 214 her
Det er ikke sagt noe om drivlinjen, men det er vel muligheter for noen av Fiats maskiner under dette panseret også.
Kanskje vi møter både turbofireren fra 500 Abarth her, eller sågar motoren fra Alfas potente 4C. Det blir i så fall et lydbilde Mazda-versjonen ikke kan konkurrere med.
Ikke et ord om når den kommer, men timingen av teaserbildene harmonerer fint med lansering på utstillingen i Los Angeles om noen uker.