-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Fiat 124 på 1-2-3
Nå er åpenbart Fiats utgave av MX5 rett rundt hjørnet. Lekre små postkort brukes for å antyde hva som skal skje.
Egentlig skulle dette samarbeidsprosjektet hete Alfa Romeo i det øyeblikket det ble italiensk, men det ble plutselig litt bekymringer i Torino med hensyn til hvorvidt kunder ville godta en Alfa bygd i Japan.
Fiat-kundene er åpenbart ikke like spesielle, og her dreier det seg vel i første runde om hva bilen er og hva den leverer.
Siden den åpenbart er en ren Mazda MX-5, men med litt andre linjer (og la oss håpe vekten ikke er blitt høyere), har ikke de kommende 124-kundene noe å frykte.
De postkortene Fiat har sluppet til nå sier selvfølgelig ikke mye om hvordan bilene vil se ut, men det er noe både med den runde, aksentuerte hekken, og lyktene foran som gir meg assosiasjoner i retning av Barchettaen – den som sa takk for seg for ti års tid siden.
Se spionbilder av Fiat 214 her
Det er ikke sagt noe om drivlinjen, men det er vel muligheter for noen av Fiats maskiner under dette panseret også.
Kanskje vi møter både turbofireren fra 500 Abarth her, eller sågar motoren fra Alfas potente 4C. Det blir i så fall et lydbilde Mazda-versjonen ikke kan konkurrere med.
Ikke et ord om når den kommer, men timingen av teaserbildene harmonerer fint med lansering på utstillingen i Los Angeles om noen uker.