-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiat 124 på 1-2-3
Nå er åpenbart Fiats utgave av MX5 rett rundt hjørnet. Lekre små postkort brukes for å antyde hva som skal skje.
Egentlig skulle dette samarbeidsprosjektet hete Alfa Romeo i det øyeblikket det ble italiensk, men det ble plutselig litt bekymringer i Torino med hensyn til hvorvidt kunder ville godta en Alfa bygd i Japan.
Fiat-kundene er åpenbart ikke like spesielle, og her dreier det seg vel i første runde om hva bilen er og hva den leverer.
Siden den åpenbart er en ren Mazda MX-5, men med litt andre linjer (og la oss håpe vekten ikke er blitt høyere), har ikke de kommende 124-kundene noe å frykte.
De postkortene Fiat har sluppet til nå sier selvfølgelig ikke mye om hvordan bilene vil se ut, men det er noe både med den runde, aksentuerte hekken, og lyktene foran som gir meg assosiasjoner i retning av Barchettaen – den som sa takk for seg for ti års tid siden.
Se spionbilder av Fiat 214 her
Det er ikke sagt noe om drivlinjen, men det er vel muligheter for noen av Fiats maskiner under dette panseret også.
Kanskje vi møter både turbofireren fra 500 Abarth her, eller sågar motoren fra Alfas potente 4C. Det blir i så fall et lydbilde Mazda-versjonen ikke kan konkurrere med.
Ikke et ord om når den kommer, men timingen av teaserbildene harmonerer fint med lansering på utstillingen i Los Angeles om noen uker.