-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ford lager nytt våpen for politiet
Vi fikk et vagt hint fra Ford om en ny politibil for et par måneder siden. Nå har vi flere detaljer.
Denne meldingen har overhodet ingen relevans for Norge, men vi vet mange av dere deler vår interesse for amerikanske politibiler. Og hvis du ikke er interessert kan du jo bare la være å lese saken.
Pressemeldingen som fulgte med bildet øverst i saken var nokså intetsigende, men nylig ramlet det inn ferske spionbilder av en nærmest umaskert bil som kjører rundt i Dearborn, ved Fords hovedkvarter.
Selv om kamuflasjen er psykedelisk, er den så tynn at den overlater lite til fantasien. Og så har Ford i tillegg vært så hensynsfulle at de har skrevet med store bokstaver på bilen hvilken oppgave den er tiltenkt.
Ford kommuniserte i juni at salget av Ford Police Interceptor Utility var opp fem prosent fra i fjor etter fem år med jevn vekst, og at modellen nå utgjør hele 65 prosent av det store amerikanske politibil-markedet.
Der er det mange som slåss om beinet. Muligens er det profitabelt å selge politibiler, men jeg har min tvil når konkurransen er så stor. Sannsynligvis er det PR-effekten som veier tyngst her.
Les også: Ford med nytt sheriff-segment
Ford er uansett i ferd med å utvikle sin nye Interceptor Utility med hybrid drivlinje, og den skal bli vesentlig mer attraktiv enn den utgående modellen.
Ford argumenterer med raskere akselerasjon, høyere toppfart og hele 40 prosent bedre drivstofføkonomi enn den utgående modellen med V6.
Den nye Police Interceptor Utility har meget avansert kollisjonsbeskyttelse som skal fungere godt selv i høye hastigheter for å redusere et høyt antall dødsulykker blant politifolk.
Designmessig vil den nye politi-SUV-en skille seg lite ut fra forgjengeren. Fronten får et mer truende inntrykk så de som forfølges skal bli enda mer skremt når den dukker opp i bakspeilet.