-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford lager nytt våpen for politiet
Vi fikk et vagt hint fra Ford om en ny politibil for et par måneder siden. Nå har vi flere detaljer.
Denne meldingen har overhodet ingen relevans for Norge, men vi vet mange av dere deler vår interesse for amerikanske politibiler. Og hvis du ikke er interessert kan du jo bare la være å lese saken.
Pressemeldingen som fulgte med bildet øverst i saken var nokså intetsigende, men nylig ramlet det inn ferske spionbilder av en nærmest umaskert bil som kjører rundt i Dearborn, ved Fords hovedkvarter.
Selv om kamuflasjen er psykedelisk, er den så tynn at den overlater lite til fantasien. Og så har Ford i tillegg vært så hensynsfulle at de har skrevet med store bokstaver på bilen hvilken oppgave den er tiltenkt.
Ford kommuniserte i juni at salget av Ford Police Interceptor Utility var opp fem prosent fra i fjor etter fem år med jevn vekst, og at modellen nå utgjør hele 65 prosent av det store amerikanske politibil-markedet.
Der er det mange som slåss om beinet. Muligens er det profitabelt å selge politibiler, men jeg har min tvil når konkurransen er så stor. Sannsynligvis er det PR-effekten som veier tyngst her.
Les også: Ford med nytt sheriff-segment
Ford er uansett i ferd med å utvikle sin nye Interceptor Utility med hybrid drivlinje, og den skal bli vesentlig mer attraktiv enn den utgående modellen.
Ford argumenterer med raskere akselerasjon, høyere toppfart og hele 40 prosent bedre drivstofføkonomi enn den utgående modellen med V6.
Den nye Police Interceptor Utility har meget avansert kollisjonsbeskyttelse som skal fungere godt selv i høye hastigheter for å redusere et høyt antall dødsulykker blant politifolk.
Designmessig vil den nye politi-SUV-en skille seg lite ut fra forgjengeren. Fronten får et mer truende inntrykk så de som forfølges skal bli enda mer skremt når den dukker opp i bakspeilet.