-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Maserati sporter opp
Maseratis Quattroporte har fått overstrømmende mottakelse. Nå gjøres den enda sportsligere.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
På Frankfurtutstillingen vil man møte en utvikling av den 7 år gamle Pininfarina-designede Quattroporte. Sport GT S heter den og dersom du har sans for detaljer vil du kjenne den igjen med en gang. Den er nemlig senket 10 mm foran og 25 mm bak i forhold til den normale!
Det er imidlertid kanskje enklere å sjekke ut grillen. Dersom den er i matt svart er det en GT S. Fargekodede dørhåndtak er et annet signal, sammen med enkelte kromdetaljer, for eksempel eksosrørene, som er blitt svarte.
20 tommers mørke hjul hører også med, og her starter egentlig forbindelsen til det som er blitt sportsbiten: en stivere fjæring og dempere som ikke byr på så mange komfortmoduser skal gjøre kjøreegenskapene enda bedre.
Og i bremseavdelingen tar man i bruk noen helt nye bremseskiver, utviklet av Brembo. De er støpt av støpejern og aluminium for å kombinere lav vekt med støpejernets kjente friksjons- og slitasje-egenskaper.
Dessuten er dekkene spesialutviklet for denne modellen. Både gummiblandingen og de fete dimensjonene på bakhjulet, 295/30-R20 er valgt for å gi bakhjulene optimalt grep når kreftene avleveres gjennom den nye 6-trinns automaten.
Nytt dashbord også, forresten, i karbonfiber med aluminiumsinnslag. Mens Poltrona Frau-skinn og Alcantara brukes for å gjenspeile interiøret i Maseratis hypereksklusive MC 12 racer.