-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Inifiniti nærmere Eau Rouge
I Detroit viste Infiniti sin spenstige Eau Rouge Concept. Den var i Genève også, og virker stadig mer realistisk.
- Vi fikk så positiv respons i Detroit, at vi bestemte oss for å bygge en motor for bruk i Q50 Eau Rouge, slik at den kan både ses og høres i Genève, sa Johan de Nyschen, toppsjefen for Infiniti da han presenterte bilen i Genève.
- En bil med et så heftig utseende fortjener en drivlinje som står i stil, så vi har installert en twinturboladet V6 i kombinasjon med en 7-trinns automatkasse. Kreftene fordeles 50:50 mellom akslene.
Motoren har et slagvolum på 3799 ccm, yter 568 hestekrefter og har et dreiemoment på 600 Newtonmeter. Den skal gjøre null til hundre på rundt fire sekunder og ha en toppfart på 290 km/t.
Nå gir Infiniti oss den vanlige leksa om at det ikke er tatt stilling til om bilen skal realiseres, men de viser i alle fall at de tenker i slike baner.
Foreløpig har Infinitis innsats i Europa vært svært lite synlig, noe som blant annet skyldes at motorene de har er tilpasset amerikansk smak.
I Genève kunne de imidlertid fortelle at en 2,0-liters turbomotor var klar for Q50. Den har 214 hk og 320 Nm og skal drive bakhjulene gjennom en 7-trinns automatkasse. Motoren kommer til Kina i vår og til Europa i løpet av høsten.
Vi vil nok også få dieselalternativer på programmet når Infiniti satser hardere på Europa, med en ny, britiskprodusert modell basert på Q30 Concept.