-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lexus tar opp kampen
Lexus GS var et friskt pust da den ble lansert i tredje generasjon i 2005. Men etter hvert har den kommet i skyggen av utfordrere som nye BMW 5-serie og Mercedes E-Klasse. Nå er generasjon fire på trappene.
Her har våre fotografer kommet over en prototyp av neste Lexus GS. Bilen skal lanseres i løpet av høsten og kommer på markedet i 2012.
Ikke la deg lure av kamuflasjen, Lexus-folket har allerede avslørt at de vil ta større sjanser med hensyn til design i neste generasjon GS. Det er nødvendig om de skal friste eksisterende BMW- og Mercedes-kunder.
Trolig overføres en del av trekkene fra LF-Gh Hybrid Concept som ble vist på bilutstillingen i New York i påsken, men produksjonsbilen får neppe et like ekstremt utseende som denne.
Nye GS får lengre akselavstand enn dagens modell, noe som åpner for bedre plass og økt komfort i baksetet. Det er viktig når man skal slåss mot tyske konkurrenter.
En større sporvidde gjør at bilene virker mer sportslig enn dagens. Lexus lover også at nykommeren får en mer dynamisk karakter.
Det er tidlig til å spekulere i drivlinjer, men en utslippsvennlig V6 er et must i denne klassen. Og selvsagt vil Lexus tilby en hybrid versjon med kombinasjon bensin- og elmotor.
Dagens sekstrinns automatkasse vil nok også bli erstattet med en med flere trinn, 8-trinns er nærmest obligatorisk i denne klassen i dag.
Trolig får nye Lexus GS sin verdensdebut på en av de store amerikanske bilutstillingene, Los Angeles i høst eller Detroit i januar, mens leveringene starter første halvår 2012.