-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Lexus tar opp kampen
Lexus GS var et friskt pust da den ble lansert i tredje generasjon i 2005. Men etter hvert har den kommet i skyggen av utfordrere som nye BMW 5-serie og Mercedes E-Klasse. Nå er generasjon fire på trappene.
Her har våre fotografer kommet over en prototyp av neste Lexus GS. Bilen skal lanseres i løpet av høsten og kommer på markedet i 2012.
Ikke la deg lure av kamuflasjen, Lexus-folket har allerede avslørt at de vil ta større sjanser med hensyn til design i neste generasjon GS. Det er nødvendig om de skal friste eksisterende BMW- og Mercedes-kunder.
Trolig overføres en del av trekkene fra LF-Gh Hybrid Concept som ble vist på bilutstillingen i New York i påsken, men produksjonsbilen får neppe et like ekstremt utseende som denne.
Nye GS får lengre akselavstand enn dagens modell, noe som åpner for bedre plass og økt komfort i baksetet. Det er viktig når man skal slåss mot tyske konkurrenter.
En større sporvidde gjør at bilene virker mer sportslig enn dagens. Lexus lover også at nykommeren får en mer dynamisk karakter.
Det er tidlig til å spekulere i drivlinjer, men en utslippsvennlig V6 er et must i denne klassen. Og selvsagt vil Lexus tilby en hybrid versjon med kombinasjon bensin- og elmotor.
Dagens sekstrinns automatkasse vil nok også bli erstattet med en med flere trinn, 8-trinns er nærmest obligatorisk i denne klassen i dag.
Trolig får nye Lexus GS sin verdensdebut på en av de store amerikanske bilutstillingene, Los Angeles i høst eller Detroit i januar, mens leveringene starter første halvår 2012.