-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lexus tar opp kampen
Lexus GS var et friskt pust da den ble lansert i tredje generasjon i 2005. Men etter hvert har den kommet i skyggen av utfordrere som nye BMW 5-serie og Mercedes E-Klasse. Nå er generasjon fire på trappene.
Her har våre fotografer kommet over en prototyp av neste Lexus GS. Bilen skal lanseres i løpet av høsten og kommer på markedet i 2012.
Ikke la deg lure av kamuflasjen, Lexus-folket har allerede avslørt at de vil ta større sjanser med hensyn til design i neste generasjon GS. Det er nødvendig om de skal friste eksisterende BMW- og Mercedes-kunder.
Trolig overføres en del av trekkene fra LF-Gh Hybrid Concept som ble vist på bilutstillingen i New York i påsken, men produksjonsbilen får neppe et like ekstremt utseende som denne.
Nye GS får lengre akselavstand enn dagens modell, noe som åpner for bedre plass og økt komfort i baksetet. Det er viktig når man skal slåss mot tyske konkurrenter.
En større sporvidde gjør at bilene virker mer sportslig enn dagens. Lexus lover også at nykommeren får en mer dynamisk karakter.
Det er tidlig til å spekulere i drivlinjer, men en utslippsvennlig V6 er et must i denne klassen. Og selvsagt vil Lexus tilby en hybrid versjon med kombinasjon bensin- og elmotor.
Dagens sekstrinns automatkasse vil nok også bli erstattet med en med flere trinn, 8-trinns er nærmest obligatorisk i denne klassen i dag.
Trolig får nye Lexus GS sin verdensdebut på en av de store amerikanske bilutstillingene, Los Angeles i høst eller Detroit i januar, mens leveringene starter første halvår 2012.