-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Honda går for HR-V
Det gikk som vi trodde – Honda tørker støv av betegnelsen HR-V og bruker den på sin nye kompakt-SUV.
Bilen, som allerede er på markedet i flere asiatiske land og i USA, får sin europeiske debut på Paris-utstillingen neste måned. Og det blir selvsagt stor stas for den norske Honda-organisasjonen å få en SUV i klassen under CR-V.
LES: Mer om Hondas nye folke-SUV
Honda lover et fleksibelt interiør på tross av beskjedne utvendige mål. De har benyttet knepet med å plassere bensintanken sentralt, på samme måte som i Civic som har kompaktklassens største bagasjerom.
Magic Seats er på plass, en annen Honda-spesialitet som vel første gang dukket opp i Jazz og som gjør at sitteputene i baksetet kan heves og stå parallelt med seteryggen når du skal ha inn yuccapalmen du har handlet på Ikea.
HR-V får forhjulsdrift og skal leveres med to alternative motorer, en ny 1,5-liters i-Vtec for bensin og den velkjente 1,6-liters i-Dtec dieselmotoren, begge fra Hondas moderne Eath Dream Technology-serie.
6-trinns manuell girkasse er standard, men bensinmotoren kan også kombineres med CVT-kasse.
Nye Honda HR-V er på plass i Europa neste sommer. Vi loves flere detaljer når den offisielle debuten finner sted på Paris-utstillingen i oktober.