-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Radikal i gatebildet
Jeg som trodde tyskerne var gravalvorlige. Og så tillater de Radicals på gata med alt som skal til av skilter. To av dem er imidlertid parkert nå. På bilutstillingen i Frankfurt.
Det er jo ganske morsomt da. Radical, engelsk racersportsbil uten en eneste gate-og-trafikk-og-transport-ambisjon er altså sivilisert nok til å bli registrert i Tyskland.
I England hadde jeg trodd det, dersom jeg hadde møtt en Radical i en rundkjøring. Kjære vene, der har jeg møtt en en-seters Vanwall med minimum av lykteutstyr, fult sertifisert.
Men i Tyskland!
Og med registreringsskilt som leser F-SL. F, for Frankfurt er jo greit, men SL er jo et ganske hellig sportsvognbegrep i Tyskland. Enda litt morsommere.
Spesifikasjonene leser jo som en racerbils, men det er litt morsomt at det finnes andre elementer i disse bilene, så man kan ikke snakke om komplett kompromissløshet.
Klimaanlegg, for eksempel, eller du har elektrisk stillbare speil – og de er oppvarmet, eller du har et 12 Volt uttak du kan bruke til forlystelser. Men du kan også få en racepack, som gjør bilen egnet til lukkede dager på Ringen.
Akkurat som den ikke er racing nok uten pakken. 795 kg tomvekt, og bak hodet ditt sitter det en firesylindret Ford Ecoboost motor som i dette tilfelle er boostet opp til 300 hk.
En kraftig rørramme som er forsterket foran av bikube-type aluminiums-konstruksjon. Den er utviklet i Formel 1 senteret på Universitet i Cranfield og har gjort at ingen protesterer når Radical kaller bilen den aller tryggeste i sitt slag.
6-trinns klikk-klakk-kasse og Quaiffe diff sammen med en opphengning med stillbare dempere, hører også med. Tre trinns hekkspoiler og en skikkelig diffusor gjør at folk du bare skvetter forbi, ikke behøver føle seg flaue – bakfra ser dette meget potent ut.
Du får tilbake 150 euro til bensin hvis du betale dem 80.000 euro.