-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

SPIONBILDER: Volkswagen ID.7 Space
Her kan du ta med familien på langtur
Volkswagen har ikke kastet bort mye tid på å kamuflere denne prototypen. Det tyder på at den snart skal presenteres.
Et par måneder etter at ID.7 debuterte i Shanghai (og et par andre byer) kjører denne bilen rundt på europeiske veier – uten nevneverdig kamuflasje.
Så da vet dere som har begynt å snuse på en ID.7 at stasjonsvognen ikke ligger så langt etter sedanen i pipelinen. Og at de to blir så å si identiske designmessig, bortsett fra partiet bak C-stolpene som i dette tilfellet er enda mer fleksibelt og romslig.
Vi fikk et første hint om denne varianten allerede i 2019 da ID.Space Vizzion debuterte på LA Auto Show. Og det er ingen grunn til å tro at den ikke kan erstatte en Passat for de som ønsker å kjøre inn i fremtiden i elbil.
Harald A. Møller har antydet at de første ID.7 sedan kommer til Norge innen årets utløp, så en gang i 2024 vil nok også stasjonsvognen dukke opp.
Spesifikasjonene vil tilsvare de som gjelder for sedanen, hvilket innebærer en akselavstand på snaue tre meter og en lengde på litt under fem meter. To batteripakker er foreløpig annonsert med potensiell rekkevidde på 600-700 kilometer under optimale forhold.
Drivlinjene vil tilsvare de vi finner i øvrige ID-modeller, med bakhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon.
ID.7 blir Volkswagens flaggskipmodeller, hvilket innebærer avansert teknologi for sikkerhet og komfort og gode valgmuligheter med hensyn til materialer og individualisme.