-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Volkswagen ID.7 Space](https://image.bilnorge.no/4053055.webp?imageId=4053055&width=960&height=548&format=jpg)
SPIONBILDER: Volkswagen ID.7 Space
Her kan du ta med familien på langtur
Volkswagen har ikke kastet bort mye tid på å kamuflere denne prototypen. Det tyder på at den snart skal presenteres.
Et par måneder etter at ID.7 debuterte i Shanghai (og et par andre byer) kjører denne bilen rundt på europeiske veier – uten nevneverdig kamuflasje.
Så da vet dere som har begynt å snuse på en ID.7 at stasjonsvognen ikke ligger så langt etter sedanen i pipelinen. Og at de to blir så å si identiske designmessig, bortsett fra partiet bak C-stolpene som i dette tilfellet er enda mer fleksibelt og romslig.
Vi fikk et første hint om denne varianten allerede i 2019 da ID.Space Vizzion debuterte på LA Auto Show. Og det er ingen grunn til å tro at den ikke kan erstatte en Passat for de som ønsker å kjøre inn i fremtiden i elbil.
Harald A. Møller har antydet at de første ID.7 sedan kommer til Norge innen årets utløp, så en gang i 2024 vil nok også stasjonsvognen dukke opp.
Spesifikasjonene vil tilsvare de som gjelder for sedanen, hvilket innebærer en akselavstand på snaue tre meter og en lengde på litt under fem meter. To batteripakker er foreløpig annonsert med potensiell rekkevidde på 600-700 kilometer under optimale forhold.
Drivlinjene vil tilsvare de vi finner i øvrige ID-modeller, med bakhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon.
ID.7 blir Volkswagens flaggskipmodeller, hvilket innebærer avansert teknologi for sikkerhet og komfort og gode valgmuligheter med hensyn til materialer og individualisme.