-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

SPIONBILDER: Volkswagen ID.7 Space
Her kan du ta med familien på langtur
Volkswagen har ikke kastet bort mye tid på å kamuflere denne prototypen. Det tyder på at den snart skal presenteres.
Et par måneder etter at ID.7 debuterte i Shanghai (og et par andre byer) kjører denne bilen rundt på europeiske veier – uten nevneverdig kamuflasje.
Så da vet dere som har begynt å snuse på en ID.7 at stasjonsvognen ikke ligger så langt etter sedanen i pipelinen. Og at de to blir så å si identiske designmessig, bortsett fra partiet bak C-stolpene som i dette tilfellet er enda mer fleksibelt og romslig.
Vi fikk et første hint om denne varianten allerede i 2019 da ID.Space Vizzion debuterte på LA Auto Show. Og det er ingen grunn til å tro at den ikke kan erstatte en Passat for de som ønsker å kjøre inn i fremtiden i elbil.
Harald A. Møller har antydet at de første ID.7 sedan kommer til Norge innen årets utløp, så en gang i 2024 vil nok også stasjonsvognen dukke opp.
Spesifikasjonene vil tilsvare de som gjelder for sedanen, hvilket innebærer en akselavstand på snaue tre meter og en lengde på litt under fem meter. To batteripakker er foreløpig annonsert med potensiell rekkevidde på 600-700 kilometer under optimale forhold.
Drivlinjene vil tilsvare de vi finner i øvrige ID-modeller, med bakhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon.
ID.7 blir Volkswagens flaggskipmodeller, hvilket innebærer avansert teknologi for sikkerhet og komfort og gode valgmuligheter med hensyn til materialer og individualisme.