-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

California dreaming
Mange ønsker seg denne
Volkswagens nye ID.Buzz er en bil mange snur seg etter på gata. Foreløpig er den presentert som minibuss og varebil, men flere varianter vil dukke opp i fremtiden.
Det er klart mange ønsker å se ID.Buzz som campingbil, og her har vår illustratør lekt seg med hvordan en slik bil kan se ut.
Selvsagt får den hevbart tak som alle California-modeller, og den vil få både sitte- og sengeplass til inntil fire personer.
Trolig skal California-utgaven baseres på en plattform med strukket akselavstand som også kan danne utgangspunkt for en 7- eller 8-seteres minibuss.
Volkswagen Nyttkjøretøy som bygger de populære California-modellene sier de har hendene fulle med å konvertere dagens T6 Transportere til bobiler og at de deretter vil prioritere nye T7 Multivan.
Dermed kan de tidligst ta fatt på konvertering av ID.Buzz i 2025.
Sannsynligheten er da stor for at frittstående selskaper kan komme dem i forkjøpet – portugisiske Siesta Campers sier for eksempel at de allerede er i ferd med å konvertere sin første ID.Buzz til bobil med fleksibel innredning.
Det skal bli spennende å følge med på utviklingen fremover.