-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
California dreaming
Mange ønsker seg denne
Volkswagens nye ID.Buzz er en bil mange snur seg etter på gata. Foreløpig er den presentert som minibuss og varebil, men flere varianter vil dukke opp i fremtiden.
Det er klart mange ønsker å se ID.Buzz som campingbil, og her har vår illustratør lekt seg med hvordan en slik bil kan se ut.
Selvsagt får den hevbart tak som alle California-modeller, og den vil få både sitte- og sengeplass til inntil fire personer.
Trolig skal California-utgaven baseres på en plattform med strukket akselavstand som også kan danne utgangspunkt for en 7- eller 8-seteres minibuss.
Volkswagen Nyttkjøretøy som bygger de populære California-modellene sier de har hendene fulle med å konvertere dagens T6 Transportere til bobiler og at de deretter vil prioritere nye T7 Multivan.
Dermed kan de tidligst ta fatt på konvertering av ID.Buzz i 2025.
Sannsynligheten er da stor for at frittstående selskaper kan komme dem i forkjøpet – portugisiske Siesta Campers sier for eksempel at de allerede er i ferd med å konvertere sin første ID.Buzz til bobil med fleksibel innredning.
Det skal bli spennende å følge med på utviklingen fremover.