-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS

California dreaming
Mange ønsker seg denne
Volkswagens nye ID.Buzz er en bil mange snur seg etter på gata. Foreløpig er den presentert som minibuss og varebil, men flere varianter vil dukke opp i fremtiden.
Det er klart mange ønsker å se ID.Buzz som campingbil, og her har vår illustratør lekt seg med hvordan en slik bil kan se ut.
Selvsagt får den hevbart tak som alle California-modeller, og den vil få både sitte- og sengeplass til inntil fire personer.
Trolig skal California-utgaven baseres på en plattform med strukket akselavstand som også kan danne utgangspunkt for en 7- eller 8-seteres minibuss.
Volkswagen Nyttkjøretøy som bygger de populære California-modellene sier de har hendene fulle med å konvertere dagens T6 Transportere til bobiler og at de deretter vil prioritere nye T7 Multivan.
Dermed kan de tidligst ta fatt på konvertering av ID.Buzz i 2025.
Sannsynligheten er da stor for at frittstående selskaper kan komme dem i forkjøpet – portugisiske Siesta Campers sier for eksempel at de allerede er i ferd med å konvertere sin første ID.Buzz til bobil med fleksibel innredning.
Det skal bli spennende å følge med på utviklingen fremover.