-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Karoq får facelift, men ikke for Norge
Skoda foretar en midtlivs oppgradering av SUV-en Karoq. Modellen er tatt av det norske Skoda-programmet.
Karoq kom på markedet i 2017 og er ifølge Skoda deres tredje mest solgte modell etter Octavia og Kamiq. Slik er det ikke i Norge hvor det ifølge OFV totalt er registrert 1947 nye Karoq siden lanseringen.
Til sammenligning er det registrert 7124 av storebror Kodiaq i samme periode og hele 6656 Enyaq de få månedene den har vært på markedet, til tross for store leveringsutfordringer.
– Karoq er en utrolig fin bil, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Det er fordi kundene våre i svært stor grad retter seg mot elektriske biler, og vi forventer flere sterke nyheter innen det segmentet de neste årene, senest nå med Enyaq Coupé, sier kommunikasjonssjef Christine Eiken Winther i Harald A. Møller.
At Karoq kun selges med konvensjonelle bensin- og dieselmotorer er nok et moment som har veid tungt på vektskålen når avgjørelsen ble tatt.
Bilen skal tilbys med fem alternativer, to diesel- og tre bensinmotorer med effektspenn fra 110 til 190 hestekrefter.
Bilen har fått kosmetiske endringer og eksteriørdetaljer som gir ni prosent bedre aerodynamikk, blant annet ny grill, nye støtfangere foran og bak, nye felger samt nye, slankere og skarpere lykter.
For første gang kan Karoq tilbys med full-LED Matrix hovedlys som tilleggsutstyr. Nye elektroniske hjelpemidler skal bidra til økt sikkerhet og komfort.
De som ønsker, kan få bilen levert med et bærekraftig interiør som blant annet er laget av resirkulerte plastflasker.
Nye Karoq skal leveres i utstyrsnivåene Active, Ambition og Style samt en Sportline-variant. Sistnevnte har en 2,0-liters TSI-motor med 190 hestekrefter og firehjulsdrift som standard.