-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Karoq får facelift, men ikke for Norge
Skoda foretar en midtlivs oppgradering av SUV-en Karoq. Modellen er tatt av det norske Skoda-programmet.
Karoq kom på markedet i 2017 og er ifølge Skoda deres tredje mest solgte modell etter Octavia og Kamiq. Slik er det ikke i Norge hvor det ifølge OFV totalt er registrert 1947 nye Karoq siden lanseringen.
Til sammenligning er det registrert 7124 av storebror Kodiaq i samme periode og hele 6656 Enyaq de få månedene den har vært på markedet, til tross for store leveringsutfordringer.
– Karoq er en utrolig fin bil, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Det er fordi kundene våre i svært stor grad retter seg mot elektriske biler, og vi forventer flere sterke nyheter innen det segmentet de neste årene, senest nå med Enyaq Coupé, sier kommunikasjonssjef Christine Eiken Winther i Harald A. Møller.
At Karoq kun selges med konvensjonelle bensin- og dieselmotorer er nok et moment som har veid tungt på vektskålen når avgjørelsen ble tatt.
Bilen skal tilbys med fem alternativer, to diesel- og tre bensinmotorer med effektspenn fra 110 til 190 hestekrefter.
Bilen har fått kosmetiske endringer og eksteriørdetaljer som gir ni prosent bedre aerodynamikk, blant annet ny grill, nye støtfangere foran og bak, nye felger samt nye, slankere og skarpere lykter.
For første gang kan Karoq tilbys med full-LED Matrix hovedlys som tilleggsutstyr. Nye elektroniske hjelpemidler skal bidra til økt sikkerhet og komfort.
De som ønsker, kan få bilen levert med et bærekraftig interiør som blant annet er laget av resirkulerte plastflasker.
Nye Karoq skal leveres i utstyrsnivåene Active, Ambition og Style samt en Sportline-variant. Sistnevnte har en 2,0-liters TSI-motor med 190 hestekrefter og firehjulsdrift som standard.