-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Karoq får facelift, men ikke for Norge
Skoda foretar en midtlivs oppgradering av SUV-en Karoq. Modellen er tatt av det norske Skoda-programmet.
Karoq kom på markedet i 2017 og er ifølge Skoda deres tredje mest solgte modell etter Octavia og Kamiq. Slik er det ikke i Norge hvor det ifølge OFV totalt er registrert 1947 nye Karoq siden lanseringen.
Til sammenligning er det registrert 7124 av storebror Kodiaq i samme periode og hele 6656 Enyaq de få månedene den har vært på markedet, til tross for store leveringsutfordringer.
– Karoq er en utrolig fin bil, men den er ikke tilgjengelig i Norge. Det er fordi kundene våre i svært stor grad retter seg mot elektriske biler, og vi forventer flere sterke nyheter innen det segmentet de neste årene, senest nå med Enyaq Coupé, sier kommunikasjonssjef Christine Eiken Winther i Harald A. Møller.
At Karoq kun selges med konvensjonelle bensin- og dieselmotorer er nok et moment som har veid tungt på vektskålen når avgjørelsen ble tatt.
Bilen skal tilbys med fem alternativer, to diesel- og tre bensinmotorer med effektspenn fra 110 til 190 hestekrefter.
Bilen har fått kosmetiske endringer og eksteriørdetaljer som gir ni prosent bedre aerodynamikk, blant annet ny grill, nye støtfangere foran og bak, nye felger samt nye, slankere og skarpere lykter.
For første gang kan Karoq tilbys med full-LED Matrix hovedlys som tilleggsutstyr. Nye elektroniske hjelpemidler skal bidra til økt sikkerhet og komfort.
De som ønsker, kan få bilen levert med et bærekraftig interiør som blant annet er laget av resirkulerte plastflasker.
Nye Karoq skal leveres i utstyrsnivåene Active, Ambition og Style samt en Sportline-variant. Sistnevnte har en 2,0-liters TSI-motor med 190 hestekrefter og firehjulsdrift som standard.