-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Valgets kvaler. Dette er to biler som henvender seg til ulike kjøpergrupper og som til tross for at de har mange likhetstrekk, også skiller seg tydelig fra hverandre når man setter dem opp mot hverandre.
En prisforskjell på 300.000 kroner kan muligens virke signifikant for oss som ser på biler der den summen er prislappen.
For den som vurderer en bil av denne typen spiller det trolig mindre rolle – her handler det mer om hva man liker, og hvilke preferanser man stiller med.
Kreftene i Lexus LS 600h er nok til at jeg drømmer om dem fortsatt. Gleden over å kjøre en gedigen premiumbil, som S 400 Hybrid, som byr på dynamiske kjøreegenskaper som en langt mer sportslig bil, skal heller ikke kimses av.
Valgets kvaler får heller settes på kontoen merket i-landsproblemer.
LES VIDERE: