-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nok en Land Rover
Når Land Rover snart fornyer sin rimeligste modell, benytter de samtidig anledningen til å døpe den om.
Mye tyder nemlig på at Freelander-betegnelsen erstattes av et nytt navn – Discovery Sport. Discovery er jo et godt innarbeidet navn hos de som setter pris på britisk fremkommelighet, og Land Rover har allerede en Sport-utgave av luksuriøse Range Rover.
Våre spionfotografer antyder at Discovery Sport blir vesentlig større enn dagens Freelander, og skal dele plattform med Range Rover Evoque.
Det er ikke mange detaljer som avsløres på disse bildene, men vi kan se at designen er påvirket av nye Range Rover Sport og Evoque – noe som innebærer en mer markant grill omkranset av skråstilte lykter.
BIL-test: The good, the bad and the ugly
Vi ser også at takbuen skrår nedover bak, samt en takmontert hekkspoiler og doble eksosrør.
Motorene blir trolig tilsvarende som for Evoque – 2,2-liters diesel med 150 eller 190 hestekrefter samt en 2,0-liters bensinmotor med 240 hk.
En gang i tiden var Freelander Land Rovers desiderte bestselger i Norge, men så er ikke tilfelle lenger.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 3 nye biler. Suksessen er derimot betydelig større for Range Rover Sport og Evoque som står oppført med henholdsvis 147 og 138 registreringer hittil.