-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Gatesmart Lexus - Noe du lurer på?
Stockholm er fin by det, men SÅ fin? To store billanseringer på innsiden av 36 timer, det må vel være en slags rekord?
Det har selvfølgelig ikke noe med bilene å gjøre, men det skal bli interessant å finne ut hvorfor Stockholm er så attraktiv at både det globale konsernet Daimler valgte å legge EQ-premieren dit i dag, og det globale Toyota-konsernet legger UX-premieren dit i morgen.
I motsetning til Mercedesen skal vi også få lov til å kjøre den nye mini-Lexusen. Mini – i hvert fall i forhold til det vi er vant til derfra fra før.
De har lagt litt vekt på lavt tyngdepunkt i forhåndspresentasjonene, kanskje får vi slike veier at det går an å spore at det betyr noe. Men vi får nok i hvert fall tid nok til å kunne telle opp alle komfort-elementer inne i bilen, og alle støtte-systemer den er utstyrt med.
Og selv om Mercedes har lagt selve avdukingen av EQ omtrent samtidig med avdukingen av Lexusen - eller omvendt - (man kan kanskje ikke regne med at man snakker sammen i forbindelse med slike konkurrerende arrangementer?) regner jeg med at det blir god tid til å snakke med spesialister begge steder.
Dersom det er noen Lexus-spørsmål du gjerne vil ha svar på så send meg en melding via denne lenken, så skal jeg se hva jeg får formidlet videre.