-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Endelig: Watt debuterer
Kan du tenke deg et mer opplagt navn for en elbil enn Watt? Først nå, langt uti 2021 debuterer en med det navnet.
Det er på et lite sted, nesten så langt sør i England som du kan komme, vi finner disse ferske Watt-folkene.
Det har utviklet en skateboard-arkitektur, veldig skalerbar og veldig brukbar for mange typer påbygg, ikke minst nyttebiler til by- og kommunal-formål.
Men for å skape litt oppmerksomhet rundt innsatsen har de valgt en veldig attraktiv, kompakt liten coupé som første opus.
De gjør omhyggelig oppmerksom på at de ikke har noe med Porsche å gjøre, samtidig som de ikke legger skjul på at 356 (Bombe!) er den åpenbare inspirasjonen.
Det er egentlig ikke mye å fortelle om denne. Bortsett fra at aluminium plattformen ser ganske innovativ ut.
Til denne bilen har de nøyd seg med batterier på 40 kWt – da holdes i hvert fall vekten på under 1000 kg.
(Glem EuroNCAP, denne bygges under European Small Series Type Approval slik at den slipper sånt tøv som å måtte bli slengt i veggen).
Den har to motoralternativer: enten 80 eller 120 kW. Motoren er uansett plassert i midten og driver bakhjulene.
Dersom teoretisk rekkevidde avgjør kjøpsbeslutningene dine så vit at de har fått denne til 350 kilometer under WLTP.
Jeg ville aldri kjørt den slik, for den ser jo ut som den er klar til å by på litt moro.
På den annen side: mer enn 100.000 euro sikrer litt respekt.