-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tesla ferdig på Nürburgring
Tesla har vært nesten tre uker i Tyskland og gjennomført nye tester på Nordsløyfa.
Tilsynelatende har de benyttet de samme to testbilene som sist de var her, men prototypene som skal danne grunnlag for Teslas kommende Plaid-modell er enda kraftigere modifisert enn tidligere.
Det innebærer blant annet nye, store lufteåpninger bak forhjulene. Den blå bilen har en massiv diffuser mens denne på den røde modellen er standard. De har også prøvd seg med en bakvinge som ser ut til å være hentet fra racerbanen.
Tidlig i testperioden krasjet den røde bilen kraftig, så programmet har nok blitt noe amputert i forhold til opprinnelige planer med kun én bil til disposisjon.
Uten at det er bekreftet offisielt skal Tesla har notert to runder på 7 minutter og 13 sekunder. Det er nesten halvminuttet raskere enn Porsches tid på 7:42. Men dette er altså med en ribbet bil som er under utvikling og skiller seg dramatisk fra produksjonsutgaven av Model S.
Ifølge våre kilder testet Tesla ut en rekke ulike komponenter og modifiserte bilen mer og mer. Blant annet testet de ut en bakvinge tilsvarende den som benyttes på GT3-biler.
Trolig var det siste test for Tesla på Nürburgring for i år, men vi kan regne med at de er tilbake med vårsola og fortsetter utviklingen av den kommende Plaid-modellen.
Det skulle ikke forundre meg om Porsche også snart er tilbake og forbedrer sin egen rekord, hvis de i det hele tatt bryr seg.