-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Avtale om merking av bildekk
Om tre år skal alle nye dekk til salgs i EU klassifiseres og merkes i forhold til drivstoffeffektivitet, gripeevne på våt veibane og støynivå.


Slik skal alle dekk merkes:
Representanter fra Europaparlamentets industrikomité og Rådet er blitt enige om et system for merking av bildekk, ikke ulikt det vi i dag har for husholdningsapparater.
Egen merking for spesielt støysvake dekk
For å fremme spesielt støysvake dekk, har EU-parlamentet foreslått å innføre et eget merke. Dette skal angi nivået på utvendig rullestøy i form av et stigende antall svarte "bølger".
Støysvake dekk (som gir mindre enn 68 desibel støy) vil for eksempel være merket med en hvit og to svarte "bølger" ved siden av verdien i desibel.
Sparekalkulator
EU-kommiskonen vedtok også at de innen juni 2012 skal legge ut en egen kalkulator for drivstoffsparing på sine nettsider, sammen med øvrig informasjon de nye reglene for merking av dekkene.
De nye reglene for merking av dekk er ment å være til hjelp for kundene, samtidig som kostnadene for produsentene er minimale.
Selv om avtalen formelt må godkjennes av EU-rådet og deretter støttes av et fulltallig Europaparlament for å bli vedtatt, tyder alt på et den vil bli gjennomført etter planen.
Foruten å angi hvor mye dekket påvirker bilens drivstoffeffektivitet, vil det også gis informasjon om ytelse på vått underlag, og utvendig rullestøy målt i desibel.