-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Full gass for Biltema
Nordmenn handlet for over én milliard kroner hos Biltema i fjor, en økning på 200 millioner fra året før. Billigkjeden utvidet også med tre nye varehus. –Målet er 30 Biltema-varehus i Norge innen 2012. Nå har vi 14, og vi etablerer ytterligere fire i år og neste år, sier styreleder Magne Teigland i Biltema.

Nordmenn handlet for over én milliard kroner hos Biltema i fjor, en økning på 200 millioner fra året før. Billigkjeden utvidet også med tre nye varehus. - Målet er 30 Biltema-varehus i Norge innen 2012. Nå har vi 14, og vi etablerer ytterligere fire i år og neste år, sier styreleder Magne Teigland i Biltema.
Nylig åpnet Biltemas sitt hittil største varehus i Haugesund. Det er på 7200 kvadratmeter, hvorav 6000 kvadratmeter er butikk. Det jobbes med nye varehus i Tønsberg, Fredrikstad, Kristiansund og Førde. Samtidig planlegges en ombygging av varehusene i Trondheim og Sarpsborg.
- I øyeblikket er det like mange Biltema-varehus i Norge som i moderlandet Sverige, men de passerer oss om ikke lenge, sier Teigland og viser til åpningen av et 8000 kvadratmeter stort varehus i Uddevalla i løpet av kort tid.
I 2004 hadde Biltema en nettoomsetning på 800 millioner kroner i Norge, og økte altså til én milliard i 2005.
- Vi skal fortsette å vokse. Målet er å øke omsetningen med 35 prosent i år og ytterligere 30 prosent neste år, sier Teigland.
Nå planlegges det også etablering i Nord-Norge. I dag er varehuset i Trondheim Norges nordligste.
– Vi leter etter gode plasseringer, og det skal være et nordnorsk Biltema-varehus på plass i 2008, sier Teigland. Han nevner blant annet Bodø og Tromsø som aktuelle byer å etablere seg i.
Biltema tilbyr i dag 15 000 forskjellige produkter, og har siden etableringen i Sverige i 1963 hatt som mål å tilby kundene rimelige varer.
– Dét skal vi fortsette med, men vi utvider tankegangen og vil satse mer på bedriftskunder enn tidligere. Blant annet vil vi etter hvert kunne tilby egne proff-serier innen tyngre verktøy, sier Teigland. Han understreker at det fortsatt er privatkundene som handler mest hos Biltema.
– Men vi forsøker så godt vi kan å innynde oss hos Maxbo og Byggmakkers kunder, både profesjonelle og private, sier han.