-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Würth-butikk i Moss
Würth Norge har åpnet butikk nummer 37 på Årvollskogen industriområde i Moss.

Butikken, som er på 500 kvm, ligger i et nybygg i Årvollskogen 40, nær E18.
Bygget huser også Snap Drive og Hurtigruta Carglass.
Hittil har Würth-kunder i Moss vært avhengig av å reise til Oslo eller Sarpsborg for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler.
- Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene hos oss på Årvollskogen, sier Tore Rytter Jacobsen, som er ansatt som butikkleder i Moss.
Jacobsen har i en årrekke arbeidet hos Proffpartner i Moss. Christina Løkling fra Oslo er kundeveileder i butikken. Hun kommer fra en stilling som selger i Würths metalldivisjon.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth.
Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og de kan få presset på korrekt logo i butikken mens kunden venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig i aktør.
Markedet består i første rekke av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.