-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Würth-butikk i Moss
Würth Norge har åpnet butikk nummer 37 på Årvollskogen industriområde i Moss.
Butikken, som er på 500 kvm, ligger i et nybygg i Årvollskogen 40, nær E18.
Bygget huser også Snap Drive og Hurtigruta Carglass.
Hittil har Würth-kunder i Moss vært avhengig av å reise til Oslo eller Sarpsborg for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler.
- Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene hos oss på Årvollskogen, sier Tore Rytter Jacobsen, som er ansatt som butikkleder i Moss.
Jacobsen har i en årrekke arbeidet hos Proffpartner i Moss. Christina Løkling fra Oslo er kundeveileder i butikken. Hun kommer fra en stilling som selger i Würths metalldivisjon.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth.
Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og de kan få presset på korrekt logo i butikken mens kunden venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig i aktør.
Markedet består i første rekke av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.