-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Würth-butikk i Moss
Würth Norge har åpnet butikk nummer 37 på Årvollskogen industriområde i Moss.

Butikken, som er på 500 kvm, ligger i et nybygg i Årvollskogen 40, nær E18.
Bygget huser også Snap Drive og Hurtigruta Carglass.
Hittil har Würth-kunder i Moss vært avhengig av å reise til Oslo eller Sarpsborg for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler.
- Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene hos oss på Årvollskogen, sier Tore Rytter Jacobsen, som er ansatt som butikkleder i Moss.
Jacobsen har i en årrekke arbeidet hos Proffpartner i Moss. Christina Løkling fra Oslo er kundeveileder i butikken. Hun kommer fra en stilling som selger i Würths metalldivisjon.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth.
Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og de kan få presset på korrekt logo i butikken mens kunden venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig i aktør.
Markedet består i første rekke av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.