-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Variasjoner på Model S
Her har Ares tatt for seg en meget populær modell i Norge – Tesla Model S. Men det koster flesk å få tak i en av disse spesialutgavene.
Det har kommet noen forslag til stasjonsvogn-utgaver av Tesla Model S, men den mest vellykkede står trolig Modena-baserte Ares for.
Selskapet har allerede annonsert at de skal bygge sin egen Shooting Brake basert på Tesla-sedanen. I tillegg til det ombygde karosseriet tilbyr de også et eksklusivt og påkostet interiør.
Et par andre selskaper har også indikert at de vil bygge en tilsvarende bil, men prosjektet fra Ares virker mest realistisk, de andre er foreløpig på skissestadiet.
Ares-sjef Dany Bahar, som for noen år siden holdt på å kjøre Lotus i grøfta, kom opp med ideen om å bygge en Shooting Brake etter selv å ha kjørt Model S en stund. Han likte bilen, men han ønsket mer lasteplass og var ikke imponert over interiøret.
Spesialutgaven fra Ares skal bygges i aluminium og kullfiber, mens eksperter på interiør skal skreddersy en løsning i de fineste materialer. Drivlinjen forblir uendret.
Ønsker du å gå den motsatte veien og konvertere din Model S til en cabriolet, så kan Ares hjelpe deg med det også. Foreløpig befinner denne seg på skissestadiet, men den ser jo ut til å kunne bli riktig lekker.
Ares Shooting Brake skal være klar til sommeren, cabrioleten vil følge på et senere tidspunkt. Du må regne med å bla opp mellom to og to komma fem millioner for førstnevnte. Cab’en blir neppe billigere.