-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Variasjoner på Model S
Her har Ares tatt for seg en meget populær modell i Norge – Tesla Model S. Men det koster flesk å få tak i en av disse spesialutgavene.
Det har kommet noen forslag til stasjonsvogn-utgaver av Tesla Model S, men den mest vellykkede står trolig Modena-baserte Ares for.
Selskapet har allerede annonsert at de skal bygge sin egen Shooting Brake basert på Tesla-sedanen. I tillegg til det ombygde karosseriet tilbyr de også et eksklusivt og påkostet interiør.
Et par andre selskaper har også indikert at de vil bygge en tilsvarende bil, men prosjektet fra Ares virker mest realistisk, de andre er foreløpig på skissestadiet.
Ares-sjef Dany Bahar, som for noen år siden holdt på å kjøre Lotus i grøfta, kom opp med ideen om å bygge en Shooting Brake etter selv å ha kjørt Model S en stund. Han likte bilen, men han ønsket mer lasteplass og var ikke imponert over interiøret.
Spesialutgaven fra Ares skal bygges i aluminium og kullfiber, mens eksperter på interiør skal skreddersy en løsning i de fineste materialer. Drivlinjen forblir uendret.
Ønsker du å gå den motsatte veien og konvertere din Model S til en cabriolet, så kan Ares hjelpe deg med det også. Foreløpig befinner denne seg på skissestadiet, men den ser jo ut til å kunne bli riktig lekker.
Ares Shooting Brake skal være klar til sommeren, cabrioleten vil følge på et senere tidspunkt. Du må regne med å bla opp mellom to og to komma fem millioner for førstnevnte. Cab’en blir neppe billigere.