-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Variasjoner på Model S
Her har Ares tatt for seg en meget populær modell i Norge – Tesla Model S. Men det koster flesk å få tak i en av disse spesialutgavene.
Det har kommet noen forslag til stasjonsvogn-utgaver av Tesla Model S, men den mest vellykkede står trolig Modena-baserte Ares for.
Selskapet har allerede annonsert at de skal bygge sin egen Shooting Brake basert på Tesla-sedanen. I tillegg til det ombygde karosseriet tilbyr de også et eksklusivt og påkostet interiør.
Et par andre selskaper har også indikert at de vil bygge en tilsvarende bil, men prosjektet fra Ares virker mest realistisk, de andre er foreløpig på skissestadiet.
Ares-sjef Dany Bahar, som for noen år siden holdt på å kjøre Lotus i grøfta, kom opp med ideen om å bygge en Shooting Brake etter selv å ha kjørt Model S en stund. Han likte bilen, men han ønsket mer lasteplass og var ikke imponert over interiøret.
Spesialutgaven fra Ares skal bygges i aluminium og kullfiber, mens eksperter på interiør skal skreddersy en løsning i de fineste materialer. Drivlinjen forblir uendret.
Ønsker du å gå den motsatte veien og konvertere din Model S til en cabriolet, så kan Ares hjelpe deg med det også. Foreløpig befinner denne seg på skissestadiet, men den ser jo ut til å kunne bli riktig lekker.
Ares Shooting Brake skal være klar til sommeren, cabrioleten vil følge på et senere tidspunkt. Du må regne med å bla opp mellom to og to komma fem millioner for førstnevnte. Cab’en blir neppe billigere.