-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Godt kamuflert Porsche
Det er ikke lett å se hva som skjuler seg i denne bastarden. Men jeg kan garantere at det endelige produktet vil få mange til å sikle.
Det er snart halvannet år siden Porsche på Frankfurt-utstillingen sjokkerte en hel bilverden med nyheten om at de skal lage en elbil.
På utviklingsstadiet heter den Mission E, og det er ingen tvil om at konseptet de viste i Frankfurt hadde linjer og prestasjoner som er en Porsche verdig.
Her er mye av teknikken i den kommende modellen plassert i et modifisert Panamera-karosseri som er "jekket opp" for å få plass til en gedigen batteripakke.
Til og med eksosrørene er beholdt i et forsøk på villeding.
Den endelige bilen skal på veien innen 2020 som en konkurrent til de dyreste Tesla S-modellene. Det vil være naturlig for Porsche å legge seg over disse i pris, basert på deres image.
Våre kilder forteller om rekkevidde på over 530 kilometer (NEDC), null til hundre på 3,5 sekunder og null til 200 på 12 sekunder.
Takket være et 800 Volt system som Porsche er pioner for, skal det være mulig å lade batteriene 80 prosent i løpet av et kvarter, mens 400 V vil doble ladetiden. Det er jo likevel ikke mer tid enn man bruker på en kopp kaffe og et smørbrød.
I løpet av et par år vet vi hva realiteten blir, men det er interessant å se at interessen for elbiler nå kommer fra stadig flere hold.