-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Terrengbil fra Volkswagen
Dersom Volkswagen realiserer denne får de en utfordrer til modeller som Defender og Wrangler. Men foreløpig er det lite som tyder på at den skal bygges.
Denne saken dukket først opp i AutoBild for et års tid siden. De hadde formodentlig fått informasjon om et hemmelig VW-prosjekt via strategisjef Michael Jost, omtalt som høyre hånd til konsernsjef Diess.
Det tyske magasinet publiserte også noen skisser av så vel eksteriør som interiør av bilen med kodenavn T-Rug.
Bilen er tiltenkt i to lengder, hvor den korte med tre dører har en lengde på 4,5 meter og storebror med fem dører er rundt 4,85 meter. Dette er jo en kjent oppskrift fra både Land Rover og Jeep for deres mest ekstreme terrengbiler.
Mercedes G-Klasse befinner seg jo også i det samme landskapet.
Det er også snakk om å utstyre bilens interiør med materialer som kunne rengjøres med høytrykksspyler.
I motsetning til nevnte konkurrenter skulle Volkswagen planlegge å bygge T-Rug på MEB-plattformen, altså gi den elektrisk drivlinje.
Ifølge AutoBild var planen å få bilen på markedet i 2022, hvis den fikk grønt lys av konsernledelsen. Jeg har vanskelig for å se at de finner plass for et nisjeprodukt som T-Rug ettersom etterspørselen etter elektriske volummodeller er for oppadgående.
Produksjonen av ID.3 og ID.4 er nå i gang, og Volkswagen har vist gjennom en serie konsepter at de har en rekke nye varianter på trappene i årene fremover.
Vår illustratør har laget en serie rendering av T-Rug i ulike farger. Disse får du eksklusivt her på BilNorge.no.