-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Terrengbil fra Volkswagen
Dersom Volkswagen realiserer denne får de en utfordrer til modeller som Defender og Wrangler. Men foreløpig er det lite som tyder på at den skal bygges.
Denne saken dukket først opp i AutoBild for et års tid siden. De hadde formodentlig fått informasjon om et hemmelig VW-prosjekt via strategisjef Michael Jost, omtalt som høyre hånd til konsernsjef Diess.
Det tyske magasinet publiserte også noen skisser av så vel eksteriør som interiør av bilen med kodenavn T-Rug.
Bilen er tiltenkt i to lengder, hvor den korte med tre dører har en lengde på 4,5 meter og storebror med fem dører er rundt 4,85 meter. Dette er jo en kjent oppskrift fra både Land Rover og Jeep for deres mest ekstreme terrengbiler.
Mercedes G-Klasse befinner seg jo også i det samme landskapet.
Det er også snakk om å utstyre bilens interiør med materialer som kunne rengjøres med høytrykksspyler.
I motsetning til nevnte konkurrenter skulle Volkswagen planlegge å bygge T-Rug på MEB-plattformen, altså gi den elektrisk drivlinje.
Ifølge AutoBild var planen å få bilen på markedet i 2022, hvis den fikk grønt lys av konsernledelsen. Jeg har vanskelig for å se at de finner plass for et nisjeprodukt som T-Rug ettersom etterspørselen etter elektriske volummodeller er for oppadgående.
Produksjonen av ID.3 og ID.4 er nå i gang, og Volkswagen har vist gjennom en serie konsepter at de har en rekke nye varianter på trappene i årene fremover.
Vår illustratør har laget en serie rendering av T-Rug i ulike farger. Disse får du eksklusivt her på BilNorge.no.