-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Suzuki fornyer og utvider
Suzuki forteller at de skal vise to nye modeller på Paris-utstillingen. Det kan bety comeback for en gammel kjenning.
På Tokyo-utstillingen sist høst viste Suzuki en ny Ignis i produksjonsklar drakt – en kul småbil i Smart-segmentet. Ignis var en populær småbil i Norge for noen år siden, og den nye modellen har en design som bør appellere i Europa.
Suzuki lover Europa-premiere på Paris-utstillingen i oktober, og salget starter i utvalgte markeder tidlig 2017. Kanskje noe for den norske importøren som ikke lenger har agenturet på Fiat?
Den japanske produsenten skal også vise en ny småbilplattform med mulighet for hybride drivlinjer. Dersom de velger en slik løsning for nye Ignis bør den kunne bli en utfordrer til Yaris Hybrid som er Norges suverent mest solgte småbil.
En annen nyhet i Paris er en facelifted SX4 S-Cross med oppfrisket front og interiør som skal gi bilen en klarere SUV-profil.
BIL-TEST: To med automatgir og firehjulsdrift til under 400.000 kroner
De oppgraderte modellene har 1,0- og 1,4-liters Boosterjet direkteinnsprøytede turbomotorer i stedet for dagens 1,6-liter. 1,6-liters dieselmotorene blir fortsatt tilgjengelige.
SX4 S-Cross er nest mest solgte Suzuki-modell i Norge, kun slått av nye Vitara.