-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Traveller fortsetter reisen
Egentlig forventet jeg det var produksjonsutgaven av Mini Traveller vi skulle få møte i Genève. Men fortsatt er det en Mini Concept. Nå med tilnavnet Genève.
Første gang vi møtte en konseptbil over dette temaet, var på høstens Frankfurt-utstilling. Siden har den vært både i Tokyo og Detroit i lett omkledde versjoner. Den foreløpig siste skal avdukes i den sveitsiske messebyen til uken.
En rekke elementer er endret under veis, så denne utgaven har nok mange detaljer du vil finne igjen når produksjonsmodellen en gang dukker opp. Mini passer også på å minne oss om at det i år er 100 år siden Minis far, Sir Alec Issigonis ble født. At de har stolte minner fra rally-VM levner heller ikke konseptbilen noen tvil om.
Hissigpropp
En annen attraksjon på Mini-standen i Genève er den sportslige Mini Cooper S with John Cooper Works GP kit som vi omtalte her på BilNorge sist høst. Den skal lages i en eksklusiv serie på 2000 eksemplarer. En motor trimmet opp til 218 hk og en vektreduksjon på 50 kg skal sørge for en aks-tid på under 6,5 sekunder og en toppfart på 235 km/t.
Siden baksetekomfort er et ukjent fenomen i en Mini, har man i dette tilfellet like godt gjort den om til en ren toseter.
Les mer om den raske småbilen i vår forhåndsomtale.