-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
To Minier,
Den nye fra Oxford
Bare så det er helt klart: BMW slipper ikke sitt engelske eventyr helt. For det første skal de i gang med "Prosjekt Bank" om to år. For det andre skal BMW bygge den nye Minien.
Dessuten har altså ikke BMW solgt det meget omtalte New Mini-prosjektet. Det er nesten helt klart nå, og plutselig ble det siste uke ganske åpenbart for de fleste hvorfor bilen ikke ble vist, som egentlig bestemt, på Geneve-utstillingen. BMW visste noe ingen andre enn Jon Moulton visste.
Minien skal bygges på en ganske moderne fabrikk i Oxford, og får, som opprinnelig planlagt, motorer fra Chryslers Mexikanske fabrikk. Debut på Brum-utstillingen i oktober. Hvorfor det skal gå så bra, når en av hovedårsakene til Rover-problemene i første rekke var høy pundkurs, har imidlertid ikke BMW forklart enda.
Av Jon Winding-Sørensen