-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Taktfaste svingmestere
Begge er sportslige coupéer som trives på svingete landevei. Den ene har fått en ansiktsløfting, mens den andre har kommet i helt ny utførelse. Hvilken skal vi velge? Hjertet sier ja takk til begge, men når fornuften får råde blir valget enklere.

Først publisert i Bil 1-2007.
Audi TT i ny utførelse har fått en blandet mottakelse. Tilbedere av den opprinnelige TT synes nyskapningen er blitt for alminnelig. Kjøreegenskapene fremstilles også som tamme sammenlignet med originalen som var kjent for å by på en og annen overraskelse, spesielt de første årene før den fikk ESP og hekkspoiler som standard.
Nissan 350Z har opparbeidet seg solid status i USA, men i Norge er den et sjeldent syn. Kun to biler er solgt gjennom offisielle Nissan-kanaler siden bilen kom på markedet i et land hvor mange betaler vesentlig mer for langt mindre spennende og like upraktiske biler. En oppgradert modell kan muligens få flere til å vurdere en 350Z, men det nye avgiftssystemet vil ikke akkurat øke kjøpelysten.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z
- Konklusjon