-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Frisk design fra SsangYong
Nå har SsangYong dratt lakenet av sine nye konseptbil, og tro det eller ei – den ser stilig ut.
Du har lest om den kommende C200 her tidligere. Blant annet sto en forsmak på bilen på Paris-utstillingen sist høst. Nå vises den i to versjoner og med tre alternative drivlinjer på bilutstilling i Seoul.
Bilen skal i produksjon i løpet av året og ventes til Europa om cirka et år. C200 er den hittil minste SsangYong, og produsenten har utstyrt den med typebetegnelsen CUV (for Compact Urban Vehicle).
Dieselhybrid
SsangYong har fokusert på miljøvennlige drivlinjer, og C200 Eco har en dieselhybrid drivlinje mens du på Aero-utgaven har valget mellom en 2,0-liters dieselmotor med bra dreiemoment eller en turboladet, 1,8-liters bensinmotor.
Produsenten legger opp til klasseledende drivstofføkonomi og halverte CO2-utslipp i hybridutgaven C200 Eco. Utstillingsbilene har en 6-trinns automatkasse, men de vil også tilbys med manuelle kasser.
Det er Giugiaross Italdesign som har ansvar for bilens utseende, og det forklarer hvorfor den kan bli en SsangYong du snur deg etter fordi den er stilig, og ikke omvendt.
Bilen har en akselavstand på 2,65 meter mens den totale lengden blir 4,4 m. På utstillingen viser de også en dieselhybrid basert på Kyron, så enten er de langt fremme eller så har de gode relasjoner innen denne teknologien.