-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Verdensdebut, nok en gang
Hvis du var i Genève, og trodde du overvar verdensdebuten av Aston Martin One-77, tok du grundig feil. Men i helgen er den endelige bilen vist. Den ble satt stor pris på.
LES OM ASTON MARTINS AKTIVITETER I GENÈVE
Det var på Concorso dEleganze, i dylliske omgivelser ved Como-sjøen, at Aston Martins råeste sportsbil noensinne, hadde sin offisielle verdensdebut. Og det gikk ikke upåaktet hen – den vant hedersprisen Concorso dEleganza Design Award for Concept Cars and Prototypes.
Det var nemlig den første fullt ferdige håndbygde bilen som sto i rampelyset nå. Og da de mange gjestene skulle si hva de mente om utstillingsobjektene i helgen, gikk ikke uventet Aston Martin-modellen til topps, med over 30 prosent av stemmene.
På øverste hylle
Modellen som ble vist nå var fullt kjørbar, med håndsnekret og -sydd interiør.
One-77 blir Aston Martins toppmodell, og det betyr at den skal konkurrere med modeller som Ferrari Enzo og Bugatti Veyron.
For en prislapp på 1,2 millioner pund (i England) får du et karbonfiber chassis kledd med håndpressede aluminiumsplater og hjuloppheng utviklet på racerbanen. Totalt veier ikke bilen mer enn ca halvannet tonn.
Motoren er en 7,3-liters V12 utviklet fra Astons eksisterende 6,0-liter. Den skal yte over 700 hk, tilstrekkelig for en toppfart på 320 km/t og en null-til-hundre-tid på 3,5 sekund.