-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
E-klasse blir (nesten) toppløs
Her er beviset på at Mercedes-Benz arbeider hardt med neste generasjon CLK Cabrio.
Det er dermed et faktum at coupéens vakre søster vil få en nedfellbar hardtop.
Skjøten mellom frontruterammen og den fremre kanten på taket er klart synlig på bildene.
Den brede kamuflasjen på C-stolpen og det forlengede bagasjeromlokket er andre detaljer som avslører noen av denne prototypens hemmeligheter.
Den nye E-klasse Cabrio vil være basert på C-klasse sedan og ser ut til å være større, men litt mer elegant, enn utgående modell.
Det er dessuten selvsagt at understellet vil bli gjenstand for modifiseringer for å innfri forventningene fra de noe mer ambisiøse coupé- og cabriolet-sjåførene.
Motorene kommer fra C-klassepaletten og vil inkludere en V8 for CLK 500.
Vi forventer at coupéen vil være på plass hos forhandlerne i løpet av siste halvdel av 2009, med kabrioletutgaven bare noen få måneder senere.