-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Mercedes-Benz E-Klasse cab
Denne testen ender med en hårfin seier til Mercedes.
Om det skal oppsummeres i en setning, må det være at den gir den mest helhetlige cabrioletopplevelsen for norske forhold.
Dette er dyre og godt utstyrte biler, som gir status.
Det er viktig å huske at til tross for navnet er E-Klasse Cabriolet, som Coupe, mer i slekt med C-Klasse.
Den kortere hjulavstanden og det korte overhenget gjør at bilen ser velproporsjonert ut og kjører bra.
Vi åpner også for at resultatet kunne blitt annerledes om Audien i stedet for sportsunderstell og 19-tommere hadde fått navigasjon og 18-tommers hjul.
Det er tett og tøft, og smak og personlige preferanser er viktige for de som kjøper slike biler.
LES VIDERE:
- Testvurdering og poeng Audi A5 cabriolet
- Testvurdering og poeng Mercedes-Benz E-Klasse cabriolet