-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mange tilfredse bilkunder
Norsk Kundebarometer har i dag publisert sin siste undersøkelse. Der finner vi tre bilmerker blant Topp 10.

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn femten år målt tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.
Mer enn 8900 norske forbrukere har deltatt i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyd de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Til sammen 192 virksomheter fra 40 ulike bransjer får sin årlige dom fra norske forbrukere.
Aller mest fornøyd er kundene med Flytoget, som for tredje gang vinner den gjeve Kundetilfredshetsprisen - i år tett foran Finn.no.
På tredjeplass finner vi bilmerket med de mest tilfredse kundene, og ikke overraskende er det Toyota som avanserer fra fjorårets 6. plass. Da ble de slått av Skoda, som er ute av Topp 10-listen i år.
– Dette viser at Toyota har manøvrert seg gjennom krisen med både æren og kundens tilfredshet og lojalitet i behold, sier Pål Rasmus Silseth, som er prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.
– De gode resultatene skyldes langsiktig kundeorientering og engasjerte medarbeidere hos forhandlere og importør. Allikevel er vi opptatt av å bli enda bedre og skal skape enda bedre kundeopplevelser i tiden fremover, sier adm. dir. Lars-Erik Årøy iToyota Norge.
Nest beste bilmerke er BMW som ligger på 6. plass totalt, opp fra 14. plass i fjor. Mercedes gjør et tilsvarende byks og avanserer fra 22. til 10. plass.
De andre bilmerkenes plassering får vi vite i morgen.
Kilde: Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI. Tabellen viser oppnådde kundetilfredshetspoeng (av maksimalt 100 oppnåelige). Plassering fra 2011 i parentes.