-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Vårt valg: Toyota Prius Plug-in

Når hovedhensikten med denne testen er å måle de tre bilenes forbruk, er det ingen tvil om at Prius Plug-in er den klare vinneren.
Et forbruk på 0,44 med strømhjelp og 0,46 ved ren bensindrift er imponerende.
Vil du ha mer sofistikert teknikk og tøffere utseende – men dårligere plass – velger du Ampera.
Hvis prisen ikke er så viktig, og du samtidig vil ha både mer komfort og bedre kjøreegenskaper – og være helt fri fra jakten på stikkontakter og tukling med ladekabler – da er BMW 320d det naturlige valg.
LES VIDERE:
- Innledning
- Opel Ampera
- Toyota Prius
- BMW 320d
- Testforbruket
- Testvurdering og poeng Opel Ampera
- Testvurdering og poeng Toyota Prius
- Testvurdering og poeng BMW 320d