-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
To konsepter fra Mitsubishi
Mitsubishi skal vise to nye konseptbiler i Genève – en hybrid pickup og et eksempel på fremtidens elbil.
GR-HEV er forkortelse for Grand Runner Hybric Electric Vehicle, og er en pickup i samme klasse som dagens L200. Concept GR-HEV har elektrisk motor både foran og bak som sørger for avansert firehjulsdrift (S-AWC).
Super All-wheel control fungerer i prinsippet på samme måte som i rallybilen Lancer Evolution samt Outlander Plug-in Hybrid EV, hvor hvert hjul kan kontrolleres under alle kjøreforhold for maksimal stabilitet, kjørekomfort og fremkommelighet.
I tillegg til ren elektrisk drift med to elmotorer, vil en dieselmotor som normalt lader opp fremdriftsbatteriet, også kunne kjøre bilen direkte.
Mitsubishi antar at CO2-utslippene vil være under 149 g/km, noe som er langt under nivået på dagens pickups.
Den andre konseptbilen har betegnelsen CA-MiEV, der de to førrste bokstavene er en forkortelse for Compact & Advanced technology.
Mitsubishi ser for seg at småbiler i fremtiden vil være helelektriske, og at batterier med nye styringssystemer og høyere tetthet kommer.
Ladingen foregår uten kabel, fordi fremdriftsbatteriet kan lades trådløst via induksjon. Sammen med et lettvekts chassis og avansert aerodynamikk vil en rekkevidde på rundt 300 km kunne tilbys.