-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
På nye jaktmarker
Til helgen kjøres første runder i WTCC. Da får vi se hvordan Citroën og Sebastien Loeb mestrer overgangen fra rally til baneracing.


Det er ikke helt nytt for Loeb å kjøre baneracing, han har allerede deltatt i 24-timersløpet på Le Mans. Dessuten har han en meget god læremester i teamkollega Yvan Muller.
Etter ni måneders intense forberedelser og mer enn 10.000 testkilometer, er Citroën Racing klar til sin første start noensinne i World Touring Car Championship.
Det første av sesongens 12 løp kjøres i Marrakech i Marokko. Kalenderen er svært tett, og de første syv løpene avvikles innen utgangen av juni. Med unntak av helgens løp kjøres samtlige i Europa, mens Nord- og Syd-Amerika samt Asia står på agendaen i andre halvår.
Tre Citroën C-Elysée WTCC stiller til start i Marokko. Som verdensmester i WTCC 2013 kjører Yvan Muller bil nummer 1, den nidobbelte verdensmesteren i WRC, Sébastien Loeb, bil nummer 9 og den argentinske føreren José-Maria Lopez bil nummer 37.
C-Elysée WTCC kjørte sine første kilometer 10. juli 2013, og siden har Citroën Racing, i tett samarbeid med sine WTCC-førere, jobbet intenst med utviklingen av bilen.
I tillegg til de tre nevnte førerne, vil kinesiske Ma Qing Hua sitte bak rattet i flere av løpene som finner sted i Asia. Kina er jo er meget viktig marked for Citroën, så det er neppe noen ulempe å ha en lokal fører på teamet.
Direktøren for Citroën Racing, Yves Matton, uttaler at det har vært litt av en utfordring, ikke bare å skulle forberede en ny sesong, men endatil å gjøre det i et mesterskap som Citroën ikke har deltatt i tidligere.
Yvan Muller, som har vunnet VM for standardbiler (WTCC) i 2008, 2010, 2011 og 2013, er den eneste av Citroën-førerne som har kjørt WTCC-løp i Marrakech. Det er en bybane som Muller har stor respekt for, og som går helt inn i de store boulevardene i utkanten av byen.
Slik ser kalenderen for årets WTCC ut:
13.04 Marrakech, Marokko
20.04 Paul Ricard, Frankrike
04.05 Hungaroring, Ungarn
11.05 Slovakia Ring, Slovakia
25.05 Salzburgring, Østerrike
08.06 Moscow Raceway, Russland
22.06 Spa-Francorchamps, Belgia
03.08 Rio Hondo, Argentina
14.09 Sonoma, USA
12.10 Shanghai, Kina
26.10 Suzuka, Japan
16.11 Circuito da Guia, Macau