-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fire nye 911
Porsche utvider 911-familien. Nå lanseres brobyggerne mellom Carrera S og GT3.
Som vi forutsa sist vinter da vi presenterte spionbilder av disse bilene, lanseres nå 911 GTS i fire utgaver – som coupé og cabriolet med drift på to eller fire hjul. Dermed består 911 Carrera-familien nå av 12 sportsbiler i tre forskjellige effekt-klasser.
Det er nisjen mellom Carrera S med 400 hk og den gatelegale racerbilen, GT3 med 475 hk, som nå skal tettes.
Carrera GTS får 430 hestekrefter. Sport Chrono-pakke og PASM aktive dempere som senker bilen med 10 mm er standardutstyr.
Mer effekt, likt forbruk
Utstyrt med PDK dobbel clutch girkasse gjør 911 Carrera GTS sprinten til 100 km/t på fire blank (sammenlignet med 4,3 for en S og 3,5 for en GT3). Alle GTS-modellene har en toppfart som bikker 300, raskest er GTS Coupé med 306 km/t.
Mye av det du betaler ekstra for i de andre Carrera-modellene er standard på GTS, som dynamiske bi-xenon lykter (PDLS) og sportseksos som skaper den herlige GTS-lyden.
GTS-miljø
Eksteriøret kjennetegnes av ekstra brede skjermbuer og sporvidde (som på Carrera 4-modellene). Matt sorte 20-tommers felger med senterbolt er standard.
Fronten skiller seg ut med spesiell dekor og sotede lykter. Sorte trimelementer på luftinntak og sorte forkrommede eksosrør er andre detaljer GTS-entusiaster vil nikke anerkjennende til.
De nye GTS-modellene er på plass i Tyskland fra november, og der starter prisene på 117.549 euro.