-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Sommermuskler
Chevrolet har dratt lakenet av sin nye Camaro Cabriolet. Men om du skal til USA i sommer må du finne noe annet å kjøre.
For et par måneder siden omtalte vi nye Chevrolet Camaro Coupé – en bil som går rett i klingen på Ford Mustang som nå blir en verdensbil.
Hvorvidt Camaro skal markedsføres i Europa sier GM foreløpig ikke noe om – markedet for amerikanske muskelbiler er jo relativt beskjedent på vårt kontinent, og ikke minst i Norge der avgiftssystemet straffer muskler.
Det som kan gjøre bilen mer interessant for oss enn tidligere, er at den nå kommer med en toliters turbomotor med 275 hester. GM tar altså tilsvarende grep som Ford gjør med Mustang, der en firesylindret 2,3-liter med 314 hk skal lokke europeiske kunder.
Men slapp av, den kommer også mer muskuløse motorer – en 3,6-liters V6 med 335 hk og en 6,2-liters V8 med 455 hk.
Lange tradisjoner
Da den første cab-en ble lansert i 1967 hadde den manuell kalesje, men hele 47 % av kundene den gangen bladde velvillig opp 52 dollar og 70 cent ekstra for elektrisk drevet tak.
I dag er automatisk kalesje en selvfølge, og den kan sågar betjenes i hastigheter opp til 50 km/t.
Du trenger ikke en gang sette deg inn i en glovarm bil for å skrelle av toppen – det hele kan fjernstyres fra bilens nøkkel.
Nye Camaro Cabriolet kommer på markedet tidlig 2016. I USA.